Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylpeys alkoholismista

Vierailija
12.10.2017 |

Onko oikein tuntea suurta ylpeyttä omasta alkoholismistaan ja korostaa sen hienoutta? Minä tunnustan olevani alkoholisti, mutta mitään ongelmaa minulla ei ole vaan olen vain luontaisesti alkoholi-ihminen siinä missä joku muu voi olla vaikka ulkoilmaihminen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylpeilet sillä että olet menettänyt kyvyn hallita alkoholinkäyttöäsi? Okei... ei ole tullut itselleni mieleen ylpeillä puutteistani, mutta kiitos tästä raikkaasta näkökulmasta!

Vierailija
2/5 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se hieno vetää joskus lärvit, mutta jatkuvalla humalalla ylpeily menee jo mt-ongelmien piikkiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

NIin kai ap. ,mutta onko sulla lapsia tai vanhempia? Entäs he?

Vierailija
4/5 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No parempihan se on, että se on tiedossa ja toivonmukaan(?) myös hallussa. Itsekin myönnän olevani lievä alkkis, eikä ole aikomustakaan ryhtyä absolutistiksi. Kohtuukäytön virallinen raja (naisella 5 annosta/viikko) on minusta niin naurettavan pieni, etten näe mitään syytä pyrkiä siihenkään. Juon muutamana päivänä viikosta sen, minkä juon. Enimmäkseen tissuttelen, mutta saatampa toisinaan tempaista perseet olalle.

En jaksa hävetä sitä minäkään. Tai edes laskea sitä välttämättä huonoksi puolekseni. Kuitenkin paljon sosiaalisia iloja tuonut tullessaan ja muuta hauskuutta. Elämä olisi paljon tylsempää, jos olisi koko ajan kauhean pidättäytyvä, eikä osaisi rentoutua ja nauttia siitä.

Vierailija
5/5 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole kyllä ylpeyden aihe. Itse rakastan olla koneella. Olen tässä niin paljon, että se vaikuttaa elämään, mutta tykkään tästä kuitenkin. En voi olla ylpeä siitä, että tämä vie niin paljon aikaa. Ilman konetta tekisin luultavasti paljon enemmän esim. seuraavia asioita: lukisin kirjoja, kävisin ulkona, tapaisin ihmisiä, siivoaisin... ja... tässä järkyttävin: pitäisin parempaa huolta hygieniastani.

En halveksi alkoholismia, vaan pidän sitä harmillisena asiana. Toivottavasti pääset ongelmastasi eroon. Se että olet asiasta ylpeä, on varmaan jokin keinosi tulla tuon ikävän asian kanssa toimeen, koska siten sinulla on parempi olla.

Epäilen provoksi moista ponnekasta alkoholismiylpeyttä, mutta jos edes alkoholismiosuus oli totta, niin tsemppiä parantumiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä