Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Vauvakuume" & tuskaiset raskausajat

N30v
12.10.2017 |

Ajattelin kysäistä olisiko täällä kohtalotovereita, naisia jotka haluaisi kovasti lisää lapsia (ja juu, se mieskin haluaisi), mutta raskausajat on olleet niin tuskaisia että pelkkä ajatus raskaudesta pelottaa?

Esikoisen raskaus sujui minulla kyllä hyvin, 24/7 ekan kolmanneksen pahoinvointia lukuunottamatta.

Toisen kanssa taas pahoinvointi jatkui pitkälle toiselle kolmannekselle ja oli taas aamusta iltaan ja illasta aamuun kestävää, se on näissä raskauksissa ollut raskainta :( Lisäksi minulla oli paljon supistuksia, vauvan liikkeet etenkin iltaisin/öisin todella kipeitä (oli vilkas vauva ja potki kivasti mm. niitä sukkapuikkopotkuja alakertaan). Selkä oli kipeä (en voinut kääntää edes kylkeä öisin tai päässyt sängystä ylös), liitoskipuja, ummetusta, närästystä, suonenvetoja. Lisäksi minulla oli huimausta joka kesti 2-3 kuukautta, meinasin pyörtyä jo kun seisoin hellan edessä ja laitoin ruokaa. Meni niin pahaksi etten uskaltanut enää edes kaupassa käydä yksin kun jouduin pari kertaa mennä lattialle makaamaan kesken kauppaa kun taju meinasi mennä (näin vain mustaa ja voimat meni).

Nyt pitäisi kuitenkin jaksaa sitten käydä töissä ja hoitaa kahta lasta kotona. Lapset on 3v ja liki 6v eli ei onneksi enää ihan pieniä.

Kiinnostaisi ihan vaan kuulla muiden kokemuksia raskaista raskauksista ja onko joku onnekas saanutkin yllättäen helpon esim. kolmannen tai neljännen raskauden? :D (elättelen toiveita tästä..)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/3 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme lasta, en ole ikinä nauttinut raskaana olemisesta. Jokaisen raskauden myötä oireet pahenivat, viimeinen raskaus oli kaikkein vaikein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolme lasta, en ole ikinä nauttinut raskaana olemisesta. Jokaisen raskauden myötä oireet pahenivat, viimeinen raskaus oli kaikkein vaikein.

Ugh... "kiva" kuulla... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi