Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

parhaisiin ystäviin välit poikki

tarvii apuu
12.10.2017 |

olin parhaan ystäväni Ellan kanssa ulkona ja olimme juuri syömässä kun toinen hyvä ystäväni Aleksi laittaa viestiä Ellalle jossa luki jotain mikä loukkasin minua. No suutuin ja sanoin suutuspäissäni "vihaan Aleksia! En anna ikinä anteeks, kaikki vihaa sitä kaikki sen kaveritki vihaa sitä" mikä ei tietenkään ollut totta enkä minäkään vihannut häntä ja Ella otti videon juuri silloin kun sanoin sen ja sanoin että älä laita hänelle ja no sinnehän se sitten meni ja pyysin sanomaan että puhuin yhdestä toisesta henkilöstä Venlasta, josta kukaan ei oikeastaan pitänyt. Ella sitten laittoi että puhuin Venlasta. Aleksi laittoi vain "en ihmettelis ton suusta" mikä sai minut vielä surullisemmaksi ja ärsyyntyneemmäksi.

Kahden päivän päästä Aleksi laittaa "hyvä kaveri ootki ku puhut vaa paskaa" ja ihmettelin mistä oli kyse ja ei hän viitsinyt kertoa ja vihdoin kun sain hänet melkein kertomaan ei hän halunnut kertoa koska se kuka hämelle oli sanonut ei halunnut että Aleksi sanoo. Muutamsn minuutin päästä saan Ellalta viestin "ei tarvii ihmetellä kuka Aleksille kerto" ja no tietenkin se meni jo yli että olin tiuskaussut jotai tosi rumaa jota en tarkoittanut niin Ella meni tekemään siitä suuren numeron ja alkoi pätemään minulle miten hirveä ihminen olen ja kuinka käytän ihmisiä hyväksen kuten Ellaa ja Venlaa koska Venlaa piti mustamaalata ja Ellan piti olla kertomatta totuus. Ajattelin vain että hän on ihan sanonut samanlaisia asioita muista mutta ei ole tullut mieleenikään mennä kertomaan kenellekkään mitö hän on sanonut. Ella oli siis paras ystäväni. Käskin hänen lopettaa minulle puhumisen, koska en itseni mielestä tarvitse elämääni ihmistä keheen en voi luottaa.

No menin pyytämään anteeksi Aleksilta ja ymmärrän että hänellä on pahamieli muttabtiedön että hän on puhunut paskaa minusta ennen ja en vain ole jaksanut nostaa sitä esille. Ja nyt hän ei edes puhu minulle kuin muutamaa sanaa ja siitä on jo kohta viikko.

Mitä tekisitte jos olisitte minä ja mitä mieltä olette koko jutusta?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sietämätön draamakuningatar. Opettele itsehillintää tai sinulla on edessäsi yksinäinen elämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi