Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Villiintyneet seksihalut

Vierailija
12.10.2017 |

Löytyykö kohtalotovereita? Olen aivan hämmentynyt omasta tilanteestani. Lähestyn neljääkymmentä ja haluni vaan kasvaa ja kasvaa. Haaveilen yhä villeimmistä seksileikeistä, enkä saa mieheltäni vastakaikua. Yleensä saa lukea, miten vaimot laittaa sakset kiinni jne. niin sikäli olen ihmeissäni omista hyrräävistä hormoneistani. Miehelle riittäisi peruspano kerran viikossa tyyliin lauantaina saunan jäljeen. :(

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia seksihalujaM50+.

Vierailija
2/16 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. kolmen kimppaa, haaveilen kahdesta miehestä niin että saisin olla ns. lihavartaassa sekä toinen haaveeni on päästä toteuttamaan dp. Arvaapa, tuntuuko kivalta kun mies vastaa näihin toiveisiin toteamalla, että susta on tullut ihan seksihullu. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkuin sanotaan, naisen seksi paranee vanhetessaan. Tieto, taito ja itsensä tunteminen kasvaa. Parin- kolmenkymmenen vuoden päästä ehkä seksiä ei halua niin usein, mutta se on entistä parempaa.

Vierailija
4/16 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim. kolmen kimppaa, haaveilen kahdesta miehestä niin että saisin olla ns. lihavartaassa sekä toinen haaveeni on päästä toteuttamaan dp. Arvaapa, tuntuuko kivalta kun mies vastaa näihin toiveisiin toteamalla, että susta on tullut ihan seksihullu. :(

Miehesi ei ole aisuri, niin tuollaiset haaveesi vie viimeisetkin miehesi halut.

Vierailija
5/16 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin anteeksi mikä aisuri?

Vierailija
6/16 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aisankannattaja

Vierailija
7/16 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aisankannattaja

Eli tarkoittaa mitä?

Vierailija
8/16 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 46-vuotias ja elän villeintä seksielämääni. Erosin miehestäni, ja nyt minulla on useita seksisuhteita. Todella villiä ja rajua menoa, josta ei ollut mitään tietoakaan avioliitossani. Tietysti ehkäisystä pidetään huolta. Hormonit alkoivat yhtäkkiä hyrrätä todella voimakkaasti eron jälkeen. 

Vierailija
9/16 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aisankannattaja

Google ei ole sinulle tuttu?

Eli tarkoittaa mitä?

Vierailija
10/16 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä on, oletpa vitsikäs. Mutta jos joku tulee ketjuuni neuvomaan niin voisi sitten vastata myös lisäkysymyksiin.

Vierailija
11/16 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla asiat on juuri niin kuin mainitsit, että vaimolla meni "sakset kiinni". Hankalaa, jos miehesi ei voi  keskustella asioista. Meillä keskusteltiin, mutta en voi sille mitään, että vaimoni on haluton. Parisuhde muuten hyvä. Mitä fantasioihin tulee, niin olen itsekin joskus haaveillut kolmenkimpasta, mutta tuskin haluaisin sen koskaan toteutuvan. Fantasioisssa on kuitenkin se hieno puoli, kun hyvässä seksisuhteessa avoimesti puhuu fantasioista, niin ei niiden välttämättä tarvitse toteutua, vaan ne tuo väriä seksiin jo pelkällä ajatustasolla.

Tsemppiä sulle haluinesi. Ole niistä ylpeä ja yritä saada asiat toimimaan miehesi kanssa.

Vierailija
12/16 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläkin on puhuttu satunnaisesti kimppajutuista, voi vaan olla ettei rohkeus riitä, sitten ihan oikeassa tilanteessa. Kuitenkin haluan että siinäkinsuhteessa pitäisi olla jonkinlaista kemiaa, ei pelkkä penis =).

Meillä kuitenkin viritellään kaikenlaisia juttuja muuten, ja onhan mahdollisuus saada osin tuollaisesta makuja kun käyttää leluja. Olen saanut uskomattoman ihania orgasmeja kun mies hoitelee minut ensin dildoilla orgasmiin ja sitten jatkaa itse jo hyväksi "painettuu" pilluun =). Ja ollaan me simoloitu tuota tuplajuttuakin dildoilla. Minä tykkään kyllä =)

Kyllä fantasioiti parisuhteessa, pitkässäkin, on tärkeää ja arvokasta. Toimii meillä.

Vierailija
13/16 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua kimppakivaa mutta ajatus kiihottaa siitä että saisin imeä miestäni ja samalla hän työntyisi molempiin reikiini vuorotellen tai samanaikaisesti. Käytännössä mahdoton siis toteuttaa paitsi dildojen kanssa mikä ei myöskään ole sama.

Ikää vajaa 40 ja edellämainitut ajatukset tulleet vasta lähiaikoina. Miten kertoisin miehelleni? Olen häneen aivan tyytyväinen nytkin ja en haluaisi luoda ilmapiiriä että se ei riitä

Vierailija
14/16 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkeasti vain kerrot fantasiastasi ja mietitte yhdessä miehesi kanssa sen toteuttamista, tavalla tai toisella. Minä en henkilökohtaisesti pitäisi itseäni riittämättömänä, jos vaimoni haluaisi itseensä esim. yhtäaikaa dildoa. Minulle on tärkeintä, että vaimoa nauttii. Se saa minutkin innostumaan entistä enemmän.

Vierailija
15/16 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on mahtavaa. Ala vähitellen ohjata miestäsi siihen suuntaan, miten kiihottavaa on kun eka riittävät vähän muille miehille, pukeudut vähän seksymmin töihin ja tosiaan johdattelet miestäsi vähitellen toivomaasi suuntaan tietysti korostaen miehellesi, että hän on sun ykköskumppani. Musta oot ihanne vaimo.

Vierailija
16/16 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha ketju mutta jos edelleen luet tätä niin kerro löytyikö helpotusta haluihin ja jos löytyi niin pitikö vaihtaa miestä vai saitko miehesi innostumaan kimppajutuista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä