Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tuttavani sai satoja euroja vammaistukea ja lähti shoppailemaan!

Vierailija
12.10.2017 |

Olen pöyristynyt ja vihainen. Onko se raha tarkoitettu hullareille?
Tuttavani on hyväkuntoinen, tekee kotityöt, aina on siistiä asunnossa.
Urheilee.
Ja haki vammaistukea ja sitten esitteli ostoksiaan...

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuen saamiseen on tarkat perusteet ka sen saamista varten täytyy toimittaa Kelalle nippu laskuja ja kuitteja todisteiksi.

Häpeä aloittaja, jos olet toisen sairaudesta/vammasta kateellinen! Olisit onnellinen hänen puolestaan, että saa käyttää vihdoin rahaa muualle kuin korkeisiin hoitokustannuksiin.

Vierailija
2/26 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vammaistuki pitäisi jakaa maksusitoumuksina, joilla saisi ostaa vain ikäviä asioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku on tainnu sua vetää vähän höplästä, hassu...

Vierailija
4/26 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ihan satoja euroja, joopa joo. No, tietty jos takautuvasti on maksettu niin onhan se mahdollista. Mutta tuelle on perusteet ap, ihan suotta kouhkaat.

Vierailija
5/26 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuen saamiseen on tarkat perusteet ka sen saamista varten täytyy toimittaa Kelalle nippu laskuja ja kuitteja todisteiksi.

Häpeä aloittaja, jos olet toisen sairaudesta/vammasta kateellinen! Olisit onnellinen hänen puolestaan, että saa käyttää vihdoin rahaa muualle kuin korkeisiin hoitokustannuksiin.

Kuule kun mä en tiedä sillä olevan mitään vakavampaa vammaa tai sairautta.

Vierailija
6/26 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku on tainnu sua vetää vähän höplästä, hassu...

Se on totta.

Vierailija
7/26 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuen ja avun tarvetta ei ole koska omin silmin olen nähnyt tämän pärjäämisen.

Lisäksi saa vakuutuksesta korvaukset jos käy lääkärissä eli kahdesta paikkaa saa tuet.

Vierailija
8/26 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki vammat eivät näy ulospäin.Itselläni on todella vaikea epilepsia.Saan vammaistukea n.20 euroa/ kk.Oletko kateellinen?

Vierailija
9/26 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki vammat eivät näy ulospäin.Itselläni on todella vaikea epilepsia.Saan vammaistukea n.20 euroa/ kk.Oletko kateellinen?

En.. Totuus on se että mä tunnen tämän ihmisen ja sitä kautta tiedän asioita eli " sairaudet".

Vierailija
10/26 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne tuet on kalliilla hankittu. Terveydellä!

T: Henkilökohtainen avustaja/Lähäri

Vierailija
11/26 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienin vammaistuki on n. 60€/kk joten ei voi pitää paikkaansa. Suurin tuki onkin jo lähes 400€/kk.

Vierailija
12/26 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim.aivovamma ei näy päällepäin mutta vaikuttaa ihmisen jokaiseen päivään.Oireet riippuu vamman sijainista.Ei noita tukia kusettamalla saa.Tai jos luulet että vaatimus on vain kelalle anomus niin senkus haet itsellesi kokeeksi "tukea".Et kyllä saa.

Vierailija
13/26 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuen ja avun tarvetta ei ole koska omin silmin olen nähnyt tämän pärjäämisen.

Lisäksi saa vakuutuksesta korvaukset jos käy lääkärissä eli kahdesta paikkaa saa tuet.

Miksi niitä vakuutuksia maksettaisiin, jos niistä ei vahingon sattuessa saisi mitään korvauksia.

Vakuutuksista saa ihan terveet ihmiset korvauksia, kun vakuutustarkastajalta on myönteinen päätös esim. liikenne-, tapaturma- ja vastuuvakuutuksesta. Jo laki velvoittaa työnantajan ottamaan vakuutukset.

Eikä suinkaan tarvitse olla täysin työkyvytön, vaan korvauksen saamiseen riittää jo 5-10% invaliteetti, joka haittaa elämää tai työkykyä.

Vierailija
14/26 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo,,mutta missä se haitta näkyy?

Kun ei näy.

Vierailija
15/26 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan lapsestani 200€ vammaistukea. Sen saa käyttää miten parhaakseen näkee, mulle sanottiin.

16/26 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain lasten astman takia vammaistukea aikoinaan. Nykyään ei taideta astmasta tuota tukea saada.

Kyllä se raha meni milloin mihinkin. Lääkkeisiin, ruokakauppaan, shoppailuun...

Vammastukea ei tuosta noin vain saa. Vaatii että täyttyy tiukat kriteerit.

Vierailija
17/26 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan lapsestani 200€ vammaistukea. Sen saa käyttää miten parhaakseen näkee, mulle sanottiin.

Niin. Eräs käyttää omiin menoihinsa.

Näinkö tämä systeemi toimii?

Vierailija
18/26 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se sun tuttava on saattanut köyhäillä koko vuoden, niin että on saanut lääkkeet tms. hoidot maksettua. Kaikki raha on mennyt niihin, ei ole jäänyt mihinkään ylimääräiseen rahaa. Nyt kun saa sitten vähän rahaa takaisin, niin shoppailee koko vuoden edestä.

Vierailija
19/26 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se sun tuttava on saattanut köyhäillä koko vuoden, niin että on saanut lääkkeet tms. hoidot maksettua. Kaikki raha on mennyt niihin, ei ole jäänyt mihinkään ylimääräiseen rahaa. Nyt kun saa sitten vähän rahaa takaisin, niin shoppailee koko vuoden edestä.

Kun ei ole niin. On shoppaillut aikaisemminkin ja rahaa on ollut.

Nyt näkee ettei ole tarvetta tähän koska muutoinhan ei olisi shoppaillut vaan käyttänyt vaivojen hoitoon tms.

Vierailija
20/26 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tuen saaminen riipu mistään muusta kuin onko oikeutettu tukeen, ei siitä montako killinkiä on kukkarossa ennen tuen hakemista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän