Mielipide SANNIn VE-veto?
*Älä lue jos et halua nähdä Perjantain SANNIn biisiä!*
Sanni laulaa Juha Tapion - Kelpaat kelle vaan.
Biisi löytyi youtubesta normaali nopeudella, mutta ilmeisesti nytten vain hieman hidastettuna.
Mielipiteitä?
En ite oo sannin kuuntelija, mutta olihan toi sannin paras veto tähän asti.
Mut Sannille sopii parhaiten tollaset Viulu, piano, kitara biisit. jossa se ei ”leikittele” sen äänellä, kuten noissa menevissä biiseissä.
NOPEUS KANNATTAA MUUTTAA 1.25! Silloin on aikalailla oikee nopeus, mutta ääni tosiaan on hieman matalempi ja erilainen kuin oikeassa versiossa.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
En tykännyt. Apocalypticalle pisteet, mutta Sanni kuulostaa muuten ihan samalta kuin missä tahansa muussa biisissään. Tuon bändin takia nousee ehdottomasti Sannin parhaimpiin vetoihin kyseisessä ohjelmassa, mutta ei tuo koko ohjelman parhaimmistoa ole mitenkään.
Sanni ei ole kyllä tällä kaudella onnistunut yhdessäkään kappaleessa. Kamalinta oli pilata Jennin biisi Minä sinua vaan honottamalla kahteen mikkiin, joissa erilaiset autotune-säädöt. Juhan päivän kappale menee kokonaan Apocalyptican ansioksi, joten en kutsuisi sitä Sannin parhaaksi biisiksi. Edellisellä kaudella Levoton tyttö -versio Anssi Kelan kappaleesta oli ihan jees, mutta siitä on jo pari vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tykännyt. Apocalypticalle pisteet, mutta Sanni kuulostaa muuten ihan samalta kuin missä tahansa muussa biisissään. Tuon bändin takia nousee ehdottomasti Sannin parhaimpiin vetoihin kyseisessä ohjelmassa, mutta ei tuo koko ohjelman parhaimmistoa ole mitenkään.
Sanni ei ole kyllä tällä kaudella onnistunut yhdessäkään kappaleessa. Kamalinta oli pilata Jennin biisi Minä sinua vaan honottamalla kahteen mikkiin, joissa erilaiset autotune-säädöt. Juhan päivän kappale menee kokonaan Apocalyptican ansioksi, joten en kutsuisi sitä Sannin parhaaksi biisiksi. Edellisellä kaudella Levoton tyttö -versio Anssi Kelan kappaleesta oli ihan jees, mutta siitä on jo pari vuotta.
No Apocalyptica ei ole artistina ohjelmassa, joten pakko sanoa että se on Sannin paras biisi kautta aikojen ja nimenomaan siis apocalyptican ansiosta, Sanni itse kuulostaa tismalleen samalta kuin aina ennenkin, sitä ei viulu pelasta.
Ihan OK veto, ottaen huomioon Sannin taidot. En tosiaankaan ymmärrä mitä ihmiset kuulevät hänen äänessään. Ihme narinaa.
Yksi parhaista tän vuoden Vain Elämää -kaudella. Päätyi myös omalle Spotify-soittolistalle.
Sannin ääni näköjään jakaa mielipiteitä, ja tietää sen itsekin. Itse tykkään, ei mikään tusinatytön ääni. Persoonallinen ja tunnistettava soundi, joka on aina plussaa.
Ja ei voi muuta sanoa kuin todella lahjakas ja persoonallinen nuori nainen. Hienoja, omaperäisiä versioita biiseistä on onnistunut tekemään.