Seuraako joku vielä käsityöpojan elämää..
Nimittäin tämän erään Fb:ssä käsitöitään myyvän. Ei tarvi nimiä täällä kirjoitella.
Mun mielestä kyllä niin aikansa elänyttä.
Eikä enää söpöä kun pojalle tulee ikää ja tekeleet on mun mielestä niitä pikkupojan juttuja.
Kommentit (6)
Siis tämän, jonka kauppaaman piirustuksen takia yhdessä isossa ryhmässä alkoi jäsenten joukkopoisto? En ikinä ymmärtänyt mitä hienoa niissä töissä oli, kai jotain samaa kuin kakkuleipurin tekeleissä, että tekijän ns. status korvaa työn jäljen.
Vierailija kirjoitti:
Siis tämän, jonka kauppaaman piirustuksen takia yhdessä isossa ryhmässä alkoi jäsenten joukkopoisto? En ikinä ymmärtänyt mitä hienoa niissä töissä oli, kai jotain samaa kuin kakkuleipurin tekeleissä, että tekijän ns. status korvaa työn jäljen.
Ja äitikin veti herneet nenäänsä myöhemmin myös toisessa ryhmässä, kun pojalle annettiin joku yksinkertainen vinkki.
Juuri samasta puhutaan, mutta en ollut kuullutkaan mistään herneiden nenään vetämisestä ja porukan pois potkimisista.
Poikahan on itse ihan hyvällä asialla ja kiva kun tekee käsillään, mutta tuo koko perheen jatkuva mainostus plus kyselyt kiinnostaako ketään enää jne niin huhhu...
Sama poika joka kaupitteli kilpikonna vai sammakko piirrustusta jolla oli isot silmät?
Vierailija kirjoitti:
Juuri samasta puhutaan, mutta en ollut kuullutkaan mistään herneiden nenään vetämisestä ja porukan pois potkimisista.
Poikahan on itse ihan hyvällä asialla ja kiva kun tekee käsillään, mutta tuo koko perheen jatkuva mainostus plus kyselyt kiinnostaako ketään enää jne niin huhhu...
Muistan tämän myös. Ensin oli joku hässäkkä, ilmeisesti siis siksi että ryhmässä ei saanut myydä töitä ja poika yritti myydä. En ihan alusta asti seurannut. Sitten vissiin poika ja äitinsä poistettiin ryhmästä ja porukka alkoi tehdä aloituksia aiheesta, jolloin asiasta kyselleet ja ylläpidon toimintaa kyseenalaistaneet poistettiin ryhmästä. Tästä suivaantuneena joku perusti uuden ryhmän, jota mainostettiin myös ensimmäisessä ryhmässä jolloin mainostajille tuli kenkää. Uudessa ryhmässä poika julkaisi kuvan, ja siihen tuli ammattilaiselta vinkki miten jatkossa kannattaisi tehdä. Tästä sitten pojan äiti suuttui, kun hänen mielestään uudessakin ryhmässä dissattiin. Eli ilmeisesti kunnon mielensäpahoittaja tämä äiti.
Silloin tällöin feedissä näkyy pojan töitä, mutta ei taida enää olla samanlaista hypetystä kuin alkuun. Minustakin on kivaa, että on innostusta tehdä käsillä, mutta jotenkin tympäisee tuo myyntitouhu ja ettei ilmeisesti muuten saa kommentoida kuin ihastella.
👍🏼