Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten parantaa elämää, kun kaikki menee huonosti

Vierailija
07.10.2017 |

Oon jo tosi masentunut

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä syksy tekee haikeaksi minutkin. Koita löytää hyviä asioita elämässä, olet ainakin elossa ja se on ihana asia! Voimia ja kaikkea hyvää just Sulle! Pus!

Vierailija
2/11 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Se on kyselyikäisten ärsyttävin kysymys, mutta kehityksen kannalta tosi tärkeä. Miksi asiat menee pieleen? Onko syy sinussa vai muissa, tekemisissä vai tapahtumissa?

Ainakin toivon että tosissaan ymmärrät ettei "kaikki aina mene pieleen" paitsi jos lähdet tekemään kaiken asennoituen siihen että menet pilaamaan asiat kun et kuitenkaan osaa tai pysty. Itseään toteuttavia ennustuksia nääs.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa asia on asenteen muuttaminen ja sen etsiminen mitä sinulla on sittenkin hyvin! Vaikka olisit raajattomana sängyssä voisit siltikin avata ipadilla ikkunan maailmaan ja kokea kaikkea. Jos tossa pohjat suurinp!

Masennuksen puhkeamiseen voi vaikuttaa vain itse : esim alkaa vaan tekemään jotain vaikka 10 min ajaksi pakolla ja huomaa ettei malta lopettaakaan siihen 10 minuuttiin! Huijata voi omia aivojaankin.

Vierailija
4/11 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on kaikilla pitkiäkin huonosti menemisen aikoja.

Vierailija
5/11 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita päästä hoitoon.

Vierailija
6/11 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä neuvoja edellä.

Tärkeintä on kuitenkin minusta se,että varsinkin huonolla hetkellä joku muistuttaa sinua että olet hyvä ihminen ja kaikki järjestyy. Toivon sulle parempaa oloa ap kulta

Vierailija
7/11 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon jo hoidossa..en halua sairaalaan.

ap

Vierailija
8/11 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyviä neuvoja edellä.

Tärkeintä on kuitenkin minusta se,että varsinkin huonolla hetkellä joku muistuttaa sinua että olet hyvä ihminen ja kaikki järjestyy. Toivon sulle parempaa oloa ap kulta

miehen kanssa riitaa, ei tee mieli puhua sille. Käyttäytyy typerästi....ei ole ketään joka sanoisi että olen hyvä.

ap

Vierailija
9/11 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyviä neuvoja edellä.

miehen kanssa riitaa, ei tee mieli puhua sille. Käyttäytyy typerästi....ei ole ketään joka sanoisi että olen hyvä.

ap

Ja juuri sitä sä nyt tarvitset eniten, että joku kuuntelee, välittää, lohduttaa ja tukee sua eteenpäin. tarvitset sellaisia ihmisiä ympärillesi. Jos menisit sairaalahoitoon, se ei ole mikään maailmanloppu vaan voi olla juuri se mitä tarvitset nyt. pääasia ettet jää tuskasi kanssa yksin vaan kurotat apua. Se on hieno merkki sinulta! olen ylpeä susta että uskallat niin tehdä!! tämän enempää ei tässä oikein voi netissä auttaa. mutta usko kun sanon, että olet HYVÄ ja sinusta on vaikka mihin!! Voimia!

Vierailija
10/11 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon jo hoidossa..en halua sairaalaan.

ap

Voimahalit ja kaikkea hyvää Sinulle. Kaikki järjestyy kyllä.

Vierailija
11/11 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin. Kaikki menee päin persettä. Äiti kuoli,lapsi joutuu huostaan ,kaikki kodinkoneet hajoilee. En jaksa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi