Ostaisitko Honor 8 vai Honor 8 liten?
Tällä hetkellä kännykkänä honor 7.
Kannattaisko ostaa tuo honor 8 vai honor 8 lite? Onko niillä juuri muuta eroa kun kamerassa ja muistin koossa?
Kokemuksia millaisia ovat?
Kommentit (18)
IPhone on vaan paljon parempi eli en ostaisi kumpaakaan noista.
Mulla Honor 8 isommalla muistilla (64). Paras puhelin, mitä mulla on ollut.
Hendriks kirjoitti:
En kumpaakaan. Kiinalaista roskaa.
Osta kunnon eteläkorealaisen firman puhelin.
Eli mikä?
Honor 8 on kyllä tosi hyvä hinta-laatusuhde.
Vierailija kirjoitti:
Ei tätä ainakaan. Mulla oli honor 8 (32gb) ja se oli hyvä, edelleen varapuhelimena. Uus puhelin honor 9
Miksei Iphonefanaatikko voi olla kommentoimatta ap kysymykseen?
Honor 8 on kyllä laatupuhelin järkihintaan. Ei kyllä häviä missään ominaisuudessa ylihintaiselle iphonelle.
Minulla myös Honor 8, isommalla muistilla. Ei valittamista.
Vierailija kirjoitti:
Kolmella kaverillani on / on ollut iPhone, eikä kukaan heistä pidä tuota puhelinta luotettavana. Saattaa kuulemma mennä jökkiin ihan koska vaan. Yksi heistä hankki vihdoin Huawein puhelimen, ja on ollut tosi tyytyväinen.
Honor 8:ssa on ainakin nopeampi prosessori. Harkitsin pitkään sen ostamista mutta päädyin sitten Oneplussaan. Minkä puhelimen ostatkin niin kunnon kotelo heti alkuun säästää paljon rahaa.
Mulla on Huawei Mate 9. Iso luuri, 5,9 tuumaa, akunkesto parhain mitä on, 4000mh.
Olen enemmän kuin tyytyväinen.
Miksi ap haluat päivittää Honor 7:n uuteen, onko siinä jotain vikaa, vai haluatko vain uudemman? Minulla on myös Honor 7, enkä näe tarvetta vaihtaa ennen kuin alkaa tulla jotain ongelmia. Ihan siis mielenkiinnosta vain kysyn.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap haluat päivittää Honor 7:n uuteen, onko siinä jotain vikaa, vai haluatko vain uudemman? Minulla on myös Honor 7, enkä näe tarvetta vaihtaa ennen kuin alkaa tulla jotain ongelmia. Ihan siis mielenkiinnosta vain kysyn.
Olen päivittämässä, koska tästä on takuu ummessa ja nyt jostain syystä alkanut kuluttaa akkua paljon enemmän, vaikkei käyttöä sen enempää ole. Noin muuten ollut tähän tyytyväinen, joten merkkiä en näe tarpeelliseksi vaihtaa.
Iphone mulla oli aikanaan muutaman viikon, mutta en tykännyt.
ap
Honor 8 Lite on ainakin saanut aika huonoja arvosteluja. Ottaisin Honor 8:n.
Honor 8, hintaerokaan ei ihan älytön. Mulla oli ekaks honor 8 lite, vähän väliä jotain ongelmaa, vaihdoin honor 8 ja tämä toiminut moitteetta
En kumpaakaan. Kiinalaista roskaa.
Osta kunnon eteläkorealaisen firman puhelin.