Miten saisin iskettyä itselleni varatun heteronaisen?
Olen nainen ja ihastunut yhteen kauniiseen itseäni noin kymmenen vuotta vanhempaan naiseen, jonka asiakkaana olen yhdessä paikassa aina silloin tällöin. Kaipaan häntä jatkuvasti ja todella paljon. En tiedä mitään kauniimpaa ja ihanampaa kuin hänet. Hän olisi unelmieni täyttymys. Mitä mun pitäisi tehdä, että saisin alkaa tapailla kyseistä unelmanaistani tai että saisin edes hieman läheisyyttä ja rakkautta häneltä?
Kommentit (16)
Olisin valmis tekemään runsaastikin uhrauksia hänen vuokseen, mutta tilanteeni vaikuttaa melkein toivottomalta. :( Välillä tulee sellainen olo, etten jaksaisi enää elää, sillä se kaipuu on niin voimakasta. Minulla on valitettavasti kuitenkin joitain velvoitteita, joten mun pitäisi vain jaksaa elää. Jotkut miehet jopa ovat tehneet aloitteita suuntaani, mutta ei mua kiinnostaisi kukaan muu kuin se ihana nainen. <3
Vierailija kirjoitti:
Pysy kaukana hänestä
Olen pysynytkin, mutta mitä mun pitäisi tehdä, ett saisin hänet? Olen pysytellyt kaukana, jotta en antaisi yli-innokasta vaikutelmaa. Pitäisi vain nyt keksiä, miten herättäisin hänen mielenkiintonsa jollain positiivisella tavalla.
Jos siis kehittäisin aivan mielettömän hienon työuran tai jos minusta tulisi monimiljonääri, voisin ehkä herättää hänen mielenkiintonsa. Tai jos fiksailisin ulkonäköäni siten, että musta tulisi paremman näköinen.
Ärsyttää, että jotkut muut ovat kiinnostuneita, mutta se kaikkein houkuttelevin henkilö on olevinaan niin asiallinen vain. :( En jaksa. Ei mua kiinnosta kukaan muu ihminen kuin hän.
Vierailija kirjoitti:
Pysy kaukana hänestä
Miksi? Olen siis pysytellytkin. Olisi mukavaa, jos joku vastaisi alkuperäiseen kysymykseeni.
Oon tässä säästellyt itseäni häntä varten jo pidemmän aikaa. Tuntisin itseni pettäjäksi, jos alkaisin seurustella jonkun muun kanssa. :'(
Vierailija kirjoitti:
Jos siis kehittäisin aivan mielettömän hienon työuran tai jos minusta tulisi monimiljonääri, voisin ehkä herättää hänen mielenkiintonsa. Tai jos fiksailisin ulkonäköäni siten, että musta tulisi paremman näköinen.
No mitä sä olet saanut aikaan? Et mitään. Ymmärrän kyllä, että pakkomielle on kuluttavaa, mutta meitä keskustelijoitakin alkaa jo rasittaa ainainen marinasi samasta aiheesta. Pärjäile.
Ehkä voisit hakea seksiseuraa jostain ja voisitte yhdessä leikkiä terapeutin vastaanottoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä sä olet saanut aikaan? Et mitään. Ymmärrän kyllä, että pakkomielle on kuluttavaa, mutta meitä keskustelijoitakin alkaa jo rasittaa ainainen marinasi samasta aiheesta. Pärjäile.
Olen kyllä ollut tuottelias akateemisissa ympyröissä, mutta ehkä pitäisi keksiä joku mullistava keksintö tai muuten edistää uraa massiivisesti. Kieltämättä energiaani kuluu erittäin paljon ko. henkilön ajattelemiseen ja ilman sellaista olisin huomattavasti tuotteliaampi. Nyt ajatukseni kahliutuvat sen kaipuuni voivotteluun ja ikävöintiin ja surkean kohtaloni pohtimiseen. Mutta siis mun pitäisi tehdä jotain todella merkittävää, niin ehkä hän sitten kiinnostuisi minusta. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ehkä voisit hakea seksiseuraa jostain ja voisitte yhdessä leikkiä terapeutin vastaanottoa?
Mua ei valitettavasti kiinnosta kukaan muu. Itse asiassa ihastun todella helposti, mutten haluaisi pettää häntä jonkun muun kanssa, enkä halua nettideiteille tai baariin tai Tinderiäkään kokeilla. Jonkun pitäisi tajuta iskeä mut kadulta/töistä/yliopistolta/kirjastosta/kaupasta tms. T. Ap
Ei kiinnostu. Heterot psykoterapeutit eivät kiinnostu harhaisista, pakkomielteisistä lepakkoasiakkaistaan.
Ja nyt älä tee enää yhtään aloitusta tästä aiheesta tänne!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säästän kyllä rahaa plastiikkakirurgiaa varten. Haluaisin leikkauttaa itseni sitä ihastustani hieman enemmän muistuttavaksi sekä jotain ideaali-ihmistä muistuttavaksi (tosin nuo ovat käytännössä sama asia). Ehkä hän sitten välittäisi minusta.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnostu. Heterot psykoterapeutit eivät kiinnostu harhaisista, pakkomielteisistä lepakkoasiakkaistaan.
Eli hän voisi kiinnostua, jos olisin paremmin "jalat maassa" -tyyppiä ja 100% hetero? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli hän voisi kiinnostua, jos olisin paremmin "jalat maassa" -tyyppiä ja 100% hetero? :)
Kuinka tyhmä sä oot? Joo, voisi kiinnostua, jos olet pääkopastasi terve, 100% heteroMIES. Että ei kun sukupuolenkorjausleikkaukseen vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka tyhmä sä oot? Joo, voisi kiinnostua, jos olet pääkopastasi terve, 100% heteroMIES. Että ei kun sukupuolenkorjausleikkaukseen vaan.
Olen sitäkin epätoivoissani harkinnut. :)
Pysy kaukana hänestä