Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kylläpä on perseestä välillä tehdä miehen kanssa kodin siivoushommia, kun hän laukoo tosi inhottavia kommentteja

Vierailija
07.10.2017 |

Kuten "voitko kelata 5 min ajassa taaksepäin ja kysyä uudestaan", "oisko parempia ideoita". Onneksi voin vedota aina siihen että olen viimeisilläni raskaana enkä jaksa sittenkään tehdä mitään. Tehköön yksin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tilanteisiin nuo laukomiset liittyvät?

Itsekin olen viimeisilläni raskaana ja olen havainnut, että kaikkein parasta kun menen päiväunille ja annan miehen siivota omalla tavallaan. Kun nousen, ihastelen valmista lopputulosta ja olen autuaan tietämätön siitä, paljonko wc-paperia on kulunut tai menikö jääkaapista nyt liikaa hyvää tavaraa biojätteeseen - tai jopa sekajätteeseen.

Vierailija
2/4 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin olen viimeisilläni raskaana ja olen havainnut, että kaikkein parasta kun menen päiväunille ja annan miehen siivota omalla tavallaan. Kun nousen, ihastelen valmista lopputulosta ja olen autuaan tietämätön siitä, paljonko wc-paperia on kulunut tai menikö jääkaapista nyt liikaa hyvää tavaraa biojätteeseen - tai jopa sekajätteeseen.

Unohtui laittaa eräs asia pesukoneeseen ja pohdiskelin ääneen, että olisikohan pitänyt laittaa samaan koneeseen tämäkin. Ja mietittiin hyllyjen paikkaa että saadaan se ruuvattua seinään ennen vauvan tuloa. Tuollaisiin tilanteisiin liittyvät. Mun puolesta tehköön mitä haluaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numerolle 3 tiedoksi. Tuollainen lutraaminen johtaa varmasti homeongelmaan. Lattiat pyyhitään nihkeällä.

Vierailija
4/4 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohtui laittaa eräs asia pesukoneeseen ja pohdiskelin ääneen, että olisikohan pitänyt laittaa samaan koneeseen tämäkin. Ja mietittiin hyllyjen paikkaa että saadaan se ruuvattua seinään ennen vauvan tuloa. Tuollaisiin tilanteisiin liittyvät. Mun puolesta tehköön mitä haluaa!

Tuo on esikoisen tuloon liittyvää epävarmuutta. Ikävää, että se kääntyy äksyilynä sinun suuntaasi.

Mutta voin vakuuttaa kolmen lapsen kokemuksella, että kun olette yhdessä onnistuneet kasvamaan vanhemmiksi, tiedätte kyllä että aina tulee uusi koneellinen pyykkiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi