Nainen haittaisiko sinua jos miehesi olisi vieraillut Berliinin suosituimmissa bordelleissa?
Noissa bordelleissa mies voi ottaa monta eri naista saman päivän aikana, välillä nautiskella olutta ja saunoa, hoitaa perustarpeensa. Muuta mies ei tarvisekaan.
Kommentit (17)
Naisilla ei ole oikeutta miehiä tuon asian vuoksi arvostella niin kauan kun itse käyvät mm. Turkissa, Gambiassa ja Ghanassa, ja syyn kyllä tiedämme, miksi naiset siellä pääasiallisesti käyvät.
Mitähän väliä silläon, kuinka suosittuja nuo bordellit ovat? En hyväksy seksin ostamista. Ihan sama oliko se naisilta vai miehiltä, suosituista tai vähemmän suosituista bordelleista.
Jos on käynyt huorissa ennen meidän suhdetta niin eihän se minulle kuulu vaikka minusta seksistä maksaminen on noloa.
Mutta... Avioliiton aikana en hyväksyisi. Ero olisi edessä ja miehelle kengän kuva perseessä.
Kyllä haittaisi, muualta saisi saman palvelun edullisemmin.
Joo haittaisi eikä sellainen olisi mun mies.
No mitäs mussukka kyselet, jos sun on hyvä olla? Ei kai haittaa, tee miten lystäät.
En koskisi tuollaiseen mieheen edes desinfioidulla mopilla. :)
Jos mies ei muuta tarvitse kuin käyntejä bordelleissa, miksi häntä kiinnostaisi naisten mielipiteet noista käynneistä?
Väsyneimpiä provoja pitkään aikaan, annan kuitenkin yhden pisteen siksi että vastasin tähän.
1/5
No jos mies ei muuta tarvitse kuin tuollaista, niin menköön sinne sitten nauttimaan loppuelämäkseen mun puolesta. Mitä se mun kanssa oikein kärvistelee, kun paratiisi odottaa?
Kukaan nainen ei halua tuollaista visvasyyläukkoa. Joku ehkä joutuu sellaiseen tyytymään.
Ei tietenkään.
Haittaisi vain, jos olisi käynyt Pariisin epäsuosituimmassa bordellissa. Ketä nyt voisi haitata, jos on käynyt suosituimmassa ja vieläpä Berliinissä?
Sen verran haittaa, ettei tarvitse kotiin tuoda "tuliaisia". Kaikki testit ja niiden tulokset ensin, sitten vasta keskustellaan.
Haittaa jos on mun kanssa suhteessa.Tuollaista miestä en tuon tempun jälkeen vilkaisisikaan.Olisi entinen mies mulle.
Aika merkillistä ajatella että kumppanin menneisyys ei kuulu itselle. Minusta se menneisyys on osa ihmistä eikä mikään irrallinen palanen. Kyllä normaalin itsetunnon osaava pystyy puhumaan menneisyydestään, jopa niistä vähemmän mairittelevista asioista, rehellisesti. Itse en edes pystyisi kiintymään kehenkään joka ei siitä puhu tai jolle en voi puhua.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla ei ole oikeutta miehiä tuon asian vuoksi arvostella niin kauan kun itse käyvät mm. Turkissa, Gambiassa ja Ghanassa, ja syyn kyllä tiedämme, miksi naiset siellä pääasiallisesti käyvät.
En ole ikinä maksanut seksistä tmv, joten todellakin on varaa arvostella tässä asiassa niin miehiä kuin naisiakin. :)
Vierailija kirjoitti:
Mitähän väliä silläon, kuinka suosittuja nuo bordellit ovat? En hyväksy seksin ostamista. Ihan sama oliko se naisilta vai miehiltä, suosituista tai vähemmän suosituista bordelleista.
Äläs nyt. Kyllä se sunkin miehes joutuu käytännössä sinulta seksiä ostamaan kun kustantaa kuitenkin koko elämisesi.
Miehen menneisyys ei kuulu minulle. :)