Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Olen shokissa! Kuulin että vesimeloni on 92% vettä. En enää ikinä...
06.10.2017 |
En enää ikinä aio syödä kumkvatteja.
Kommentit (8)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei se mitään...Jos vesimeloniin tekee korkinkokoisen eriän puuporalla ja liruttaa sinne hiljalleen kossupullon, niin avot! Vesimeloni on pian ihan syötävää!!!
Ite syön vain 100 prosenttista meloonia. Kalliimpaa toki, mutta sen arvoista.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Oletko Sipilä? Ovatko ajatuksesi nyt kaikkien vesimelonien uhrien luona? Tuomitsetko vesimelonin teot?
Alue: Aihe vapaa
Ok. Voimia sinulle ja perheellesi!