Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pää räjähtää kun mies puhuu niin TYHMÄLLÄ tavalla!!!!

Vierailija
05.10.2017 |

En oikeasti kestä tuota tapaa millä mies puhuu! Käyttää ihan ihmeellisiä sanoja ja pudottelee kirjaimia pois/lisää uusia.. RRAAAHH!!!!

Esim. tänään sanoi, että "tuokko Leena klasit sieltä kaapista!" Mikä ihmeen TUOKKO ja mitkä halvatun KLASIT?? 😠
Telkkariohjelmien nimet pitää vääntää ihan hullunkurisiksi - Idols on IITOLSSI, X-Factor on ÄX-FAKTORI, Twin Peaks on TWINKKARI ja Love Island on LAAV ISLANTI!!! 😡😡 Ja lompakko on LOMPPA (yäk!) ja rikkasetti on KIHVELI! Esimerkkejä riittäisi loputtomiin...

Raivostuttaa niin paljon että olen harkinnut jopa eroa. Miehelle olen huomauttanut sata kertaa, että puhu kunnolla, mutta ei mene jakeluun! Mikä ihme tuota vaivaa?! Tahallaanko haluaa ärsyttää?? 😡

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Ja näköjään onnistuu. Onko hän edunsaaja, kun pääsi räjähtää?

Vierailija
2/19 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut rikkasetti(?) On kihveli!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas rankkaa

Vierailija
4/19 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota se hernes pois nenukasta

Vierailija
5/19 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekkö nää älyä?

Vierailija
6/19 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöisiä järjen jättiläisiä ne miehet tapailee vaikka voisivat saada onnellisen elämän kilttinaisen kanssa.

Vierailija
7/19 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
8/19 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaisi olevan vaikutteita pohjoisen Suomen murteista ja myös tavasta sanoa vierasperäisiä sanoja (varsinkin jos ei ole kielipäätä). Liekö kotoisin sieltä tai vanhemmat/isovanhemmat, joiden puheesta tarttunut. Itsekään en kaikkia noita tiedä/siedä, mutta Tuokko = tuotko ja kihveli on ihan normaalia täällä päin.

Btw etelän murre kuulostaa hyvin teennäiseltä ja itseriittoiselta minun korvaani, mitä en tietenkään sano kenellekään. Sehän on vain minun korvani 😅

Vierailija
9/19 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs päin se sinun ukkokultasi on kotoisin. Ainakin osa sanoista haiskahtaa murteelta tai ainakin alueelliselta puhekieleltä. Onko sulla miten tiukka pipo päässäsi? Ja venäläiset tennarit? On se kumma, ettet seurusteluaikana "kuullut" miehen puheenpartta. Anna ihmisen puhua, niin kuin se hänestä hyvältä tuntuu. Olet muuten aika lapsellinen!

Vierailija
10/19 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko 75 v? No, ei elä enää kauaa.

Vierailija
11/19 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on lande

Vierailija
12/19 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ookko nää joku hesan pelle? Tai muu etelän vetelä?

Vierailija
13/19 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ookko nää joku hesan pelle? Tai muu etelän vetelä?

Toi etelän vetelä on niin humoristinen, kun etelä elättää koko Suomen.

Vierailija
14/19 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaisi olevan vaikutteita pohjoisen Suomen murteista ja myös tavasta sanoa vierasperäisiä sanoja (varsinkin jos ei ole kielipäätä). Liekö kotoisin sieltä tai vanhemmat/isovanhemmat, joiden puheesta tarttunut. Itsekään en kaikkia noita tiedä/siedä, mutta Tuokko = tuotko ja kihveli on ihan normaalia täällä päin.

Btw etelän murre kuulostaa hyvin teennäiseltä ja itseriittoiselta minun korvaani, mitä en tietenkään sano kenellekään. Sehän on vain minun korvani 😅

Ja tän tamberelaiseng korvaal Lapim murre om murteista seksikkäin, mut em määkään sitä kelleen sano. ;)

Vierailija
15/19 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

(:

Vierailija
16/19 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä koko perhe käyttää "tuokko" sanaa arkipäiväisessä puheessa. Lisäksi flunssasta käytämme sanontaa "romuska" , eikä ole kukaan ihmetellyt koskaan mistä moiset sanonnat tulevat koska ne ovat meille ominaisia ja tavallisia =)

Vierailija
17/19 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noiden esimerkkien perusteella ymmärrän hyvin, että raivostuttaa.

t. mies

Vierailija
18/19 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään kestäisi. Miksi olet päätynyt naimisiin sen kanssa?

Vierailija
19/19 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei enää rakasta miestään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi