Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin lapsen, mutta olen sinkku. Muita?

Vierailija
05.10.2017 |

Haluaisin kovasti toisen lapsen... Esikoinen on 5-vuotias, hänen isästään erosin 4 vuotta sitten ja en ole seurustellut sen jälkeen. Jotain surkeita säätöjä on ollut, mutta mikään ei ole johtanut vakavampaan. En edes tiedä, haluaisinko suhdetta. Elämä on mukavaa lapsen kanssa kahdestaan.

Olen pohtinut, että jos haluaisin toisen lapsen niin että esikoinen on vielä aika pieni, sen aika olisi nyt. Kohta esikoinen on jo koululainen, en tiedä onko mitään järkeä että hän on vaikka 10v ja sitten tehdä toinen lapsi... Nyt menisi vielä edes vähän samaan syssyyn. Luulen, että kynnys tehdä toinen lapsi kasvaa sitä suuremmaksi mitä vanhempi ensimmäinen lapsi on.

Ongelmana ovat lähinnä keskeneräiset opintoni ja ikävä kyllä, muiden ihmisten suhtautuminen. Opinnot saan valmiiksi vuoden sisällä ja jos löydän vakkarityön, olisin varsin hyvätuloinen ja voisin hyvin elättää kaksikin lasta. Pelottaa vaan, miten ihmisten suhtautuvat kahden lapsen yksinhuoltajaan, jos nuorimmaisella ei olisi alun perinkään isää kuvioissa. Esikoinen tapaa isäänsä kyllä.

En haluaisi väkisin etsiä suhdettakaan vain saadakseni lapsen. Varmaan jostain sellainen sopiva mies löytyisi, mutta en todellakaan halua seurustella ilman aitoa rakkautta ja kiintymystä. Siitä seuraisi vain kyllästyminen ja ero, ja taas lapset kokisivat perhedynamiikan muutoksen.

Ajatuksia? Miten muut vastaavassa tilanteessa olleet olette ratkaisseet asian?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan baarista löytyy jonkun siittäjän.

Tetenkin kannattaa selvittää nimi osoite ja puhelinnumero ainakin että saat sitten elatusmaksuasiat kuntoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä