Varattu mies/nainen
Mitä keinoja käytät / tekosyitä / kun pitää päästä vieraisiin?
Missä välissä käyt "vakipanon" luona?
Miten siis toteutat vieraissa käynnit niin ettei sitä kotona huomata?
Käytkö panon jälkeen suihkussa?
Aihe on erittäin kiinnostava .
Kertokaa kokemuksia .
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
En käytä tekosyitä. Mulla on vakipano viikottain, puolisoni haluaa ja saa seksiä silloin kun haluaa. Olen rakastunut yhteen-naiseen, miten saan taottua päähäni, että ei käy. Meillä kemiat synkkaa tämän naisen kanssa johon olen rakastunut. Seksi on seksiä, vieraissakäynti on vaan panoa, Rakastuminen kohdallani on yhtä tuskaa mitä teen? :(
Siis ymmärsikö oikein ? Et käy vieraissa mutta oot rakastunut johonkin naiseen suhteen ulkopuolella?
Kukaan ei uskalla paljastaa konstejaan????
Minuakin kiinnostaisi kuulla kokemuksia nimittäin epäilen että ukkoni käy jossain muualla kuin minne sanoo menevänsä...
Vierailija kirjoitti:
Minuakin kiinnostaisi kuulla kokemuksia nimittäin epäilen että ukkoni käy jossain muualla kuin minne sanoo menevänsä...
Yepzon paikannuslaite.
Unohda sellainen autoon yms ja helppo seurata missä toinen liikkuu. :)
Eikä maksa maltaita
Vierailija kirjoitti:
Mitä keinoja käytät / tekosyitä / kun pitää päästä vieraisiin?
Missä välissä käyt "vakipanon" luona?
Miten siis toteutat vieraissa käynnit niin ettei sitä kotona huomata?
Käytkö panon jälkeen suihkussa?
Aihe on erittäin kiinnostava .
Kertokaa kokemuksiatoisen paikannus on kielletty pettäminen ei
Varataan hotellista huone, lähdetään töistä vähän aiemmin. Parin tunnin sessio. Suihkussa tietty helppo käydä.
Ruokatunnilla sinkkunaisen kotona. Käyn suihkussa.
En käytä tekosyitä. Mulla on vakipano viikottain, puolisoni haluaa ja saa seksiä silloin kun haluaa. Olen rakastunut yhteen-naiseen, miten saan taottua päähäni, että ei käy. Meillä kemiat synkkaa tämän naisen kanssa johon olen rakastunut. Seksi on seksiä, vieraissakäynti on vaan panoa, Rakastuminen kohdallani on yhtä tuskaa mitä teen? :(