Mikael Gabriel kielenkäyttö punkd suomessa
Kommentit (28)
No kyllä se kai itse kutakin ärsyttäisi, jos auto hinattaisiin pois.
En katsonut ohjelmaa, mutta mainoksesta päättelin teeman.
Joo pahentu :) kyllä kertoo ihmisen äön jos ei muuta osaa sanoa ku v*ttu sitä ja tätä ja v*tun homo yms yms
Todellista wt meininkiä kyseiseltä äijältä
No niin äo no kumminki.. ei yllätä ei mutta ihmettelen silti :D
Lähinnä huvitti, kun aikuinen mies kiljui pikkutytön äänellä, kun tuhma setä koski autoon. 😂
Reipasta esimerkkiä muutenkin reikäpäiselle, vaikutusalttiille ja itseään etsivälle nuorisolle.
Omakin kielenkäyttöni on välillä kyseenalaista joten tekee ihan hyvää todeta miltä se ulos kuulostaa. Karmeaa, moukkamaista, mielikuvituksetonta.
Nämä kommentit todistavat, millainen väki tuota katsoo. Ja mistä on kyse. Roskaohjelma roskaihmisille.
Perus jännämies. Naiset käy kuumana. (Paitsi tämä nainen). Hirveä luihu koko jätkä.
Sellaista markkinointia sitten tällä kertaa?
Kenelle tulee yllätyksenä, että MG on oikea elämäm_koulun maisteri? Täysi pelle koko äijä, Vain elämäässä koitettiin roolin turvin kerätä sympatiapisteitä keski-ikäisiltä kouvolatukkamammoilta.
Enemmän hävettäisi jos olisin katsonut ohjelman
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh... pelkkää v*ttua joka toinen sana
Nuoret ja nuoret aikuiset puhuvat nykyään noin.
Miten itse reagoisit, jos yllättäen vaarana olisi uran tai työn menetys sekä maine? Samalla yllätyksenä tulisi että autosi, jota tarvitset uraasi varten, hinataan poliisitutkintaan? Ja kaikki päätyy Iltasanomiin hämmästyneen naamasi kera. Toteaisitkö vain että voooi eeei vai voihan kukkanen.
Vierailija kirjoitti:
Miten itse reagoisit, jos yllättäen vaarana olisi uran tai työn menetys sekä maine? Samalla yllätyksenä tulisi että autosi, jota tarvitset uraasi varten, hinataan poliisitutkintaan? Ja kaikki päätyy Iltasanomiin hämmästyneen naamasi kera. Toteaisitkö vain että voooi eeei vai voihan kukkanen.
En katsonut ohjelmaa, joten en tiedä, mikä varsinainen tilanne oli. Kuitenkin jos joku viranomainen olisi hinaamassa autoani pois, koittaisin hoitaa tilanteen mahdollisimman asiallisesti. Varsinkin jos olisin julkkis. Mikael Gabriel on ällöttävä juntti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En katsonut ohjelmaa, joten en tiedä, mikä varsinainen tilanne oli. Kuitenkin jos joku viranomainen olisi hinaamassa autoani pois, koittaisin hoitaa tilanteen mahdollisimman asiallisesti. Varsinkin jos olisin julkkis. Mikael Gabriel on ällöttävä juntti.
Sä olet muija jäänne jostain 70luvun lopulta!
Ihan järkyttävää kuunneltavaa...