Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pieni musta kärpänen?

Vierailija
04.10.2017 |

Voisiko joku auttaa. Viime viikolla rupesi ilmestymään pieniä mustia kärpäsiä(?) meillä. Useammat ovat ikkunalla mutta myös vessassa ja keittiössä. Ja ne hyppii! Ja Aina kun mä oon litistänyt kaikki ikkunassa niin 5 min jälkeen niitä löytyy taas. Jotkut voi olla vähän isompia mutta kuitekin Ne ovat todella pieniä. Ne ovat kapeat ja niiden takaosa näyttää litteältä ja terävältä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on lintukirppu. Riesana lemmikkitalouksissa varsinkin näin syksyisin. Aiheuttavat ihmiselle punaisia näppyjä.

Vierailija
2/7 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne mun mielestä näyttää lintukirppusilta.. ja meillä ei oo yhtäkään lemmikkiä.. en löydä netistä yhtäkään kuvaa joka näyttäisi siltä mitä meillä on 😑

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirpuilta nuo vaikuttaa. Jos ei ole lemmikkejä, niin tulisko niitä jostain talon rakenteissa olevasta hiiren- tai linnunpesästä.

Minkä mittaisia ne ovat= Minkä värisiä? Hyppivätkö pelkästää vai lentävätkö myös?

Ota kuva ja laita tänne.

Vierailija
4/7 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat vajaa puol senttisiä, Ne jotka näyttää isoimmilta. Ne ovat mustat, ja ne lentää vähäsen, mut hyppää kuin yrittää litistää, muuten ne va ryömii.

Miten näistä pääse eroon?

Vierailija
5/7 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niillä on siivet, ja kuulema kirpuilla ei niitä oo.

Vierailija
6/7 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kuva

Vierailija
7/7 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tänne saa kuvia ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi