Ärtyneen ukon sietokyky
Millä ihmeellä voisin vielä kasvattaa sietokykyäni ärtyneenä ärdäävää ukkoa kohtaan? Ukko on koko ajan vihainen, stressaantunut ja kärttyinen. Pienikin vastoinkäyminen nostaa hirveän älämölön.
Ukko on kotona työttömänä. Vuorokausirytmi ihan ulalla taas (menee hyvin helposti yövalvomiseen). Stressaa työkkärin työhakukurssista ihan hirveästi, samaten ihan kaikesta työnhakemiseen liittyvästä. Nyt on ollut viikon lievässä nuhaflunssassa...mikä tietysti estää ihan kaiken kotityön, kaupassa käynnin ja ihan minkä vaan.
Laittaa toistaiseksi lapsen kyllä kouluun aamulla ja aktiivinen lapsen kanssa, mutta on alkanut jo valittamaan tuostakin. Saan vähän väliä kimityspuheluita töihin milloin mistäkin epäkohdasta. Valittaa ettei kaapissa ole ruokaa, muttei myöskään käy kaupassa tai suostu tilamaan kauppakassilla kotiin. Usein soittaa ja sanoo että on nukkunut koko päivän lapsen kouluunlaiton jälkeen.
BTW...juu ei suostu lääkäriin, ennen kuin on ihan henkitoreissa.
Itse olen töissä ja lapsi koulussa. Yritän tehdä kotitöitä, tsempata ukkoa ja saada itse levätty, mutta mitä ihmettä teen kun itselläkin alkaa tohon pinna kireentymään ihan totaalisesti.