Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisena pidät 30v naisen tilannetta

Vierailija
01.10.2017 |

jolla on 30-vuotiaana 0e velkaa, ei omistusasuntoa, säästössä 10 tuhatta euroa? Vakityö, akateeminen tutkinto, palkka 3400e. Onko huono tilanne..

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästössä vois olla enemmän.

Vierailija
2/17 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säästössä vois olla enemmän.

Maksoin juuri opintolainan pois. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä varmaan, varsinkin jos ei ole (vielä) lapsia.

Vierailija
4/17 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvä tilanne! Kunhan on itse suht tyytyväinen elämäänsä, muilla ei voi olla tuohon mitään todellista valittamista :)

Vierailija
5/17 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ok, mutta lakkaa miettimästä, mitä muut sinusta ajattelevat ja mitä sinun "pitäisi" olla ja omistaa minkäkin ikäisenä.

Vierailija
6/17 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pienet säästöt palkkaan suhteutettuna. Itselläni on saman verran säästöjä, vaikka tuloni ovat n. 1100 euroa/kk.

Vierailija
7/17 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan mies halua noin rikasta naista.

Vierailija
8/17 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jo yksi lapsi. Minulla on siis useampi korkeakoulututkinto ja siksi olen opiskellut niin pitkään. Harmittaa, kun olen niin köyhä. ap

Vierailija
9/17 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapsia? Ratkaisee aika paljon, sinänsä harvaa miestä kiinnostaa naisen omaisuus ellei ole velkainen/ei osaa käyttää rahaa.

Vierailija
10/17 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko lapsia? Ratkaisee aika paljon, sinänsä harvaa miestä kiinnostaa naisen omaisuus ellei ole velkainen/ei osaa käyttää rahaa.

Niin, siis mieskin jo on, eli en tässä miestä etsi. Kunhan pohdin omaa tilannettani. ap

Vierailija
11/17 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä tilanne kunhan avaat vielä asp-tilin tai saat muuten omistusasunnon omavastuuosuuden kasaan jos omistusasunnon hankinta on mahdollista. Toinen vaihtoehto tai asp:n rinnalla toteutettava on säästäminen vaikka johonkin indeksirahastoon 100-200 euroa/kk kun palkkasi on kuitenkin melko hyvä. Kannattaa olla käyttötilillä kuukauden rahatarpeet, talletustilillä puolen vuoden rahatarpeet ja rahastossa/osakkeissa muutama kymppitonni-muutama satatonnia sekä omistusasunto tai se asp-talletus kertymässä. Jos löydät samanlaisen miehen tai sinulla jo on sellainen olette nelikymppisenä todella varakkaita etenkin jos niskaan tipahtaa vielä omien säästöjen lisäksi vaikka perintö isovanhemmilta tai lottovoitto.

Vierailija
12/17 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On jo yksi lapsi. Minulla on siis useampi korkeakoulututkinto ja siksi olen opiskellut niin pitkään. Harmittaa, kun olen niin köyhä. ap

Toivottavasti et tarkoita ammattikorkeakoulututkintoa

Vierailija
13/17 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, siis mieskin jo on, eli en tässä miestä etsi. Kunhan pohdin omaa tilannettani. ap

Oma tilanne suhteessa kysyntään markkinoilla on hyvä hahmottaa.

Vierailija
14/17 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta asunto, pian.

Vierailija
15/17 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinä ap koet itsesi köyhäksi 3400e/kk palkalla ja 10 000e säästöillä niin kyllä on suhteellisuus sulla hukassa... 🙄 Tarvitset jotain mikä pudottaisi sut maan pinnalle, että osaisit arvostaa olojasi.

Vierailija
16/17 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta asunto, pian.

Ostaisimmekin, mutta emme halua hirveää lainaa ja haluamme ok asunnon. Omia säästöjä pitäisi olla noin 50 tuhatta.. ap

Vierailija
17/17 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan tuo todella harmillista.  :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan