Tuleekohan koirien päiväkodit kohta muotiin?
Jonne viedään koirat kuin lapset konsanaan? On eri ryhmiä hoitajineen ja päivähoitomaksu aika suolainen, mutta lähinnä näitä koirien päiväkoteja käyttäisivät hyvin tienaavat vela-pariskunnat.
Kommentit (10)
Ruotsissa koirien päiväkodit ovat olleet tavallisia jo viimeiset 20 vuotta. Suomi tulee tässäkin asiassa jälkijunassa.
Vierailija kirjoitti:
Onhan näitä jo ainakin Helsingissä
Eikös Turussa ollut koirien päiväkoti jo ennen Helsinkiä?
Turussa on jo pitkään ollut koirien päiväkoti. Kätevä silloin, jos päivät ovat pitkiä.
Saisi jo loppua tämä lemmikkien inhimillistäminen. No, kapitalistithan siitä vaan kiittää, kun ostetaan Puppe-Mustille kaikkea mahdollista krääsää ja hieronta- ja kylpyläpalveluita.
Ruotsissa on laki joka kieltää yli 6 tunnin yksinolon lemmikiltä
Vierailija kirjoitti:
Saisi jo loppua tämä lemmikkien inhimillistäminen. No, kapitalistithan siitä vaan kiittää, kun ostetaan Puppe-Mustille kaikkea mahdollista krääsää ja hieronta- ja kylpyläpalveluita.
Saa olla kyllä tyhmä Puppe-Musti, jos ei osaa itse itseään pestä. Meillä turkit kiiltää, vaikka koirat käy suihkussa/kylvyssä vain pari kertaa vuodessa, kasvattajan ohjeiden mukaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Ruotsissa on laki joka kieltää yli 6 tunnin yksinolon lemmikiltä
Olen varautunut tähän. Mulla on 2 koiraa.
Vierailija kirjoitti:
Koiran vaatteet on tyhmin keksintö.
En minä näe mitä haittaa noista on?
Eihän kenenkään ole pakko tuonne koiraansa viedä.
Meillä koirat ovat kaksi päivää viikossa päivähoidossa kun meillä käy siivooja. Koirat saavat leikkiseuraa ja siivooja saa tehdä työnsä rauhassa. Tarjoavat myös trimmauspalveluita yms. Omasta mielestäni hyvinkin kätevää.
Onhan näitä jo ainakin Helsingissä