Panolaivat Viking ja T-Silja?
Välillä on saanut lukea (täältäkin), miten ne ruotsinlaivat ovat niitä varsinaisia lemmenlaivoja. Itse perheellisenä en tietenkään ole moista päässyt testaamaan, aina kun on ollut ainakin vaimo mukana matkalla.
Jos lähdette laivareissulle poika- tai tyttöporukassa, lähdettekö sinne aina pano mielessä? Ja miten usein mieliteot toteutuu, eli onko ne maineensa mukaisia panopaikkoja? (Laita kommenttiin oletko mies vai nainen)!
Kommentit (8)
Turku-Tuholma viikonlopun iltalähtö Viking todettu porauslautaksi
Aivan järkyttäviä paikkoja. Ihmiset sekoilee ja tekee asioita joita ei maissa tekisi. Illalla ryypätään ja nussitaan ja paluumatkalla ostetaan taxfreestä tuliaisia lapsille ja kumppanille jotka ovat äitiä tai iskää satamassa iloisena vastassa. Tulee paha olo kun ajattelee.
N24 kirjoitti:
Molemmilla laivoilla paljon bilettämässä käynyt. Lähinnä tyttöporukan kanssa bilettämään on menty, osalla ollut panohommat mielessä, itselläkin joskus. Koskaan ei ole ilman munaa tarvinnut olla jos on kullia halunnut. Itse olen saanut joka kerta. Kerran päädyttiin jopa ryhmäseksiä harrastamaan! Minä, minun 2 naispuoleista kaveria ja 2 miestä. Se oli oikein mukavaa. Että tarjontaa on kyllä, nuorta, vanhaa, värillistä..
Kuinka helppoa onkaan huomata, että kirjoittaja on puppelipoika.
Vierailija kirjoitti:
Välillä on saanut lukea (täältäkin), miten ne ruotsinlaivat ovat niitä varsinaisia lemmenlaivoja. Itse perheellisenä en tietenkään ole moista päässyt testaamaan, aina kun on ollut ainakin vaimo mukana matkalla.
Jos lähdette laivareissulle poika- tai tyttöporukassa, lähdettekö sinne aina pano mielessä? Ja miten usein mieliteot toteutuu, eli onko ne maineensa mukaisia panopaikkoja? (Laita kommenttiin oletko mies vai nainen)!
Kaveriporukalla kun lähdetään niin ihan perus bilemeiniki. Kaikki on siellä humalassa ja hyttibileitä riittää. Ihmisillän on jotenkin eri rooli laivalla, paljon estottomampi. Kyllä siellä sattuu ja tapahtuu. Baarista ei lähdetäkkään kotiin vaan muutaman metrin päähän hyttiin. Ollaan neutraalilla alueella ja kiusaus on suuri tehdä jotain mitä muuten ei ehkä tekisi.
Viimeksi laivareissulla tyttöporukka änkesi kesken illtaa hyttiin kun käytiin juomassa omia eväitä ja kyllähän me niitä sit pantiin. Ei mitään ihmeempää. Moikattiin ja jatkettiin bilettämistä.
Kyllä se on sitä samaa kuin Lapin reissut keväthangilla. Joka tulee takaisin ilman yhtäkään kunnon panoa, on varsinainen tiukkapipo.
Olen ollut mukana molemmissa ja aina olen ollut läpeeni tyytyväinen.
N44
Molemmilla laivoilla paljon bilettämässä käynyt. Lähinnä tyttöporukan kanssa bilettämään on menty, osalla ollut panohommat mielessä, itselläkin joskus. Koskaan ei ole ilman munaa tarvinnut olla jos on kullia halunnut. Itse olen saanut joka kerta. Kerran päädyttiin jopa ryhmäseksiä harrastamaan! Minä, minun 2 naispuoleista kaveria ja 2 miestä. Se oli oikein mukavaa. Että tarjontaa on kyllä, nuorta, vanhaa, värillistä..