Juodaanko teillä tänään vielä alkoholia, juotteko molemmat
Kommentit (26)
Ei juoda, ei juoda molemmat. Mies ottaa yhden saunaoluen minä tyydyn makkaraan ja rasvattomaan maitoon sekä kivennäisveteen.
Miten niin molemmat? Täällä on vain minä ja kaksi mun kissaa.
Mies juo takuuvarmasti itsensä umpihumalaan ja jatkaa huomenna herättyään. Itse juon vain kahvia, teetä ja saunajuomaksi Rio colan.
saunan jälkeen otan vaimon kanssa pullolliset nelosolutta pukuhuoneen jääkaapista. mahdollisesti myöhemmin televisiota katsellessa otan alkosta ostetttua 8 prosenttista siideriä. sen verran vahvaa että yksi pullo saa riittää.
Mies juo olutta, minä en juo mitään
Itse otan varmaan oluen, lapselle en anna.
Pullo viiniä juodaan puoliksi, mahdollisesti myös oluet saunan päälle.
Ei juoda, mies ei tosin asu vielä kanssani. Mies ei juo alkoholia ollenkaan, minä käytän todella harvoin ja silloinkin lasillisen tai korkeintaan kaksi.
Iltaruuan kanssa varmaan oluer, mies tod. näk viskiä ja itse ehkä viiniä. Katsotaan, ei meillä näitä etukäteen suunnitella
Juodaan rose-viiniä ja syödään lihapiirakoita kahdella nakilla, aaaah hyvää.Tosin lihapiirakan kanssa juodaan maitoa.
Vaimolla on saunajuomana kaksi situkkaa, mutta minä lopetin alkoholin käytön ja tyydyn yhteen alkoholittomaan olueen.
Jep. Baarissa nyt ja grogi edessä. Muijanmulkusta en tiedä. Ymmärtäisi nyt jumalauta lähteä.
Ostin pari panimo-olutta ex tempore. Just avasin niistä toisen :) jos jää vielä jano niin jääkaapissa on myös vähän valkkaria.
Mies ei juo ollenkaan uskonnollisen vakaumuksensa takia.
Juodaan molemmat. Mies ottaa pari saunaolutta, itselleni varasin kuohuviinipullon ja muutaman siiderin. Lisäksi juon jotain tuossa lähibaarissa kun poikkean siellä myöhemmin illalla.
Smirnoffia vissyllä ja molempien puolesta, koska sinkku;)
Mies varmaan saattaa juoda muutaman oluen, meni katsomaan jalkapalloa kaverinsa luo ja toivottavasti käyvät kaupungissa parilla.
Minä oon toisessa kaupungissa ja taidan tyytyä glogiin.
Eipä tullut ostettua.