Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen sairaanhoitajaopiskelija enkä ymmärrä miksei meidän palkkoja pidetään huonoina....

Vierailija
30.09.2017 |

3-vuorotyössä tekemällä arkea ja pyhää sekaisin tienaa 3000e ja yli ihan reilusti. Mahdollisuus hyvälle palkalle muutenkin on jos rahaa haluaa.

Miksi ihmeessä meitä pidetään huonopalkkaisina?! Mielestäni meillä on hyvä palkka. Ärsyttää kun kaikki pitää sairaanhoitajaa heti köyhänä vaikkei mistään köyhyydestä tietoakaan. Koulutus 3,5v korkeakoulussa. Farmaseutitkin tienaa vähemmän kuin me.

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan samaa moni muukin ihmettelee. Monet korkeakoulutetut tienaa saman verran tai vähemmän.

Vierailija
2/65 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yks sh ja tienaan joka kk yli 3t ja oon todellakin tyytyväinen palkkaani, en kanssa aina ymmärrä tätä valitusta.. toki joka paikassa ei voi tehä esim pitkiä päiviä ja paljon yövuoroja jotka itellä nostaa palkkaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en mäkään ymmärrä. Lähihoitajien palkka on huomattavasti pienempi ja ihan yhtä raskasta, jopa raskaampaa työtä tekevät. Enemmin lähärien palkkaa tulisi vähän nostaa. Itse olen korkeakoulutettu ja oma palkka ei varmana koskaan tule olemaan yli 2500e/kk. Ja olen siis opiskellut useamman vuoden enemmän kuin sairaanhoitajat ja teen myös vaativaa työtä ihmisten hyväksi. 

Vierailija
4/65 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin kätilöt saa tosi hyvää palkkaa! 

Vierailija
5/65 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelijalle mikä tahansa kuulostaa hyvälle palkalle. Kokeile ensin muutama vuosi vuorotyötä. Peruspalkka on alle 3000 euroa, jos tienaa enemmän, johtuu se vuorotyötä, joka kuormittaa enemmän kuin päivätyö.

Vierailija
6/65 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hoitana vertaa palkkaansa lääkäriin niin onhan hoitajalla pienempi...

Vierailija
7/65 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes ymmärrä minkälainen ihminen valittaa lähärien ja sh palkoista. Nehän on aina olleet pienehköjä, ei kai se palkka nyt kenellekään yllätyksenä tule? Jos ei palkka miellytä niin voi kouluttautua alalle jossa on parempi palkka. 

Vierailija
8/65 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen ihmetellyt, kun mieheni on sh ja tienaa hyvin - yli 3000. Aina on mahdollisuus valita oma sijaintinsa sillä alalla, joten en todellakaan ymmärrä sitä rutinaa. Jos tienaat minimin verran, pitäisikö miettiä työpaikan vaihtamista?

Vierailija
9/65 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensihoitajat voi saada jopa yli 4000e. "hoitoalan huonot palkat" Joopajoo!

Siis hoitoala on mielettömän tärkeä ja joka pennin ovat ansainneet, mutta huono palkka on todellakaan ole!!

Vierailija
10/65 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskelijalle mikä tahansa kuulostaa hyvälle palkalle. Kokeile ensin muutama vuosi vuorotyötä. Peruspalkka on alle 3000 euroa, jos tienaa enemmän, johtuu se vuorotyötä, joka kuormittaa enemmän kuin päivätyö.

Kolmen tonnin peruspalkka ei ole ollenkaan huono. Joka muuta väittää ei oikein tunne realiteetteja.

Vierailija
11/65 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitajallahan ei ole kolmen tonnin peruspalkka vaan paljon pienempi.

Vierailija
12/65 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En edes ymmärrä minkälainen ihminen valittaa lähärien ja sh palkoista. Nehän on aina olleet pienehköjä, ei kai se palkka nyt kenellekään yllätyksenä tule? Jos ei palkka miellytä niin voi kouluttautua alalle jossa on parempi palkka. 

Mutta mistä se käsitys tulee että sh:lla olis huono palkka? Kun ei ole!! Ja lähäri on amistutkinto 3v ja siihen nähden palkka on hyvä.

Vierailija
13/65 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiankin hyvää palkkaa saavat. Tulevina vuosina laskupaineita julkisella sektorilla muutenkin.

Vierailija
14/65 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairaanhoitajallahan ei ole kolmen tonnin peruspalkka vaan paljon pienempi.

Peruspalkka pk-seudulla vastavalmistuneella sh:lla päivätyössä 2400-2600e. Ei sekään huono ole.

Vierailija
15/65 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitajan peruspalkka on alle 2300 euroa kuussa. Se ei ole hyvä palkka.

Vierailija
16/65 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulunkäyntiavustajien ja luokanopettajien palkat ovat oikeasti huonoja. Tiettyjen aineenopettajienkin, jos tuntimäärä ei riitä. Mutta sairaanhoitajat tienaavat enemmän kuin 50% suomalaisista työssäkävyvistä, ei mitään valitettavaa. 

Vierailija
17/65 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta mistä se käsitys tulee että sh:lla olis huono palkka? Kun ei ole!! Ja lähäri on amistutkinto 3v ja siihen nähden palkka on hyvä.

Sh palkka on hyvä ja työllisyyskin on todella hyvä. Siksi en ymmärrä minkä takia kukaan siitä valittaisi

Vierailija
18/65 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sairaanhoitaja ja teen erittäin vaihtelevia työvuoroja. Tienaan 2800-3300e/kk näin karkeasti sanottuna. Olen tyytyväinen palkkaani enkä ole siitä koskaan valittanut.

Vierailija
19/65 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastentarhanopettajan palkka on pebasta.

Vierailija
20/65 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo palkka paljon parempi kuin akateemisella lastentarhan opella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän