Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

muovikuoret hampaisiin?

Vierailija
28.09.2017 |

Paljonko maksaa? Kestääkö? Tuleeko väriero kulmahampaisiin jos laittaa etuhampaisiin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaa jotain satasia, ehkä noin 200, mutta riippuu yllätys yllätys kuorien lukumäärästä. Itselläni on 2 kpl. Ihan luonnollisen näköiset ovat, vaikka aluksi näyttivät kamalan feikeiltä. Nykyään olen tottunut. Kuoret valitaan hampaiden sävyn mukaan. Ei ole mitään yhtä vitivalkoista sävyä, joka työnnetään kaikille asiakkaille.

Kaikille ei voi kuoria laittaa, varaudu siihen.

Vierailija
2/6 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Suunnitelmissa oli 2 kuorta + hioa etuhampaita lyhemmiksi. Toivottavasti soveltuu minulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mäkin haluaisin kuoret etuhampaisiin, toisessa on mutta on vanha jo ja yläreunasta lohkeillut. En vaan kehtaa pyytää niitä....ongelma sekin, oon meinaa itse hammashoitoalalla ja kunnallisella puolella...

Vierailija
4/6 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiennyt, että kuoria tehdään myös muovista. Mulla on posliinilaminaatit, olen ollut tyytyväinen.

Vierailija
5/6 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee semmpiset ällöttävät mustat hampaanvälit. En tiedä mistä johtuu mutta tulee

Vierailija
6/6 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule mitään mustia hampaanvälejä, kun pesee hampaat kahdesti päivässä, lankaa ja käyttää hammasväliharjaa päivittäin.