Voiko suhde onnistua mieheen, joka on stressaantuneena mallia "en koskaan mene sänkyyn ruman naisen kanssa"?
Kommentit (9)
Se, joka on rakastunut rumaan naiseen, se pohtii kovasti että miten se seksi sitten hoidettaisiin? no minäpä kerron, sinä pistät unimaskin silmillesi, ja siinä se sitten varmaan olikin, se seksi nääs
Tottakai voi, suurin osa miehistä menee sänkyyn ruman/lihavan naisen kanssa jotkut vielä ruman ja lihavan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai voi, suurin osa miehistä menee sänkyyn ruman/lihavan naisen kanssa jotkut vielä ruman ja lihavan kanssa.
eikä! :((((
Juota häntä iltaisin! Ettekö te urpot tajua, että sehän on juuri se Lappareiden sanoituksenkin idea ”...mutta jonka vierestä olen herännyt.”
Vierailija kirjoitti:
Juota häntä iltaisin! Ettekö te urpot tajua, että sehän on juuri se Lappareiden sanoituksenkin idea ”...mutta jonka vierestä olen herännyt.”
Freukkareiden
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Freukkareiden
Totta. Myönnän virheeni, poikkeuksellisesti.
Stressaantuneena tuota mallia... mitähän se oikein tarkoittaa. Silloin kun ei ole stressaantunut, niin voisi mennä sänkyyn ruman naisen kanssa vai stressaanumattomana ei päästäisi suustaan typeriä lauseita? Enivei, minulta ei onnistuisi suhde tuollaiseen mieheen, olisi syy sitten mikä tahansa. (Ehkä syy myös se, että itse olen ruma nainen).
Tajusin juuri, että mitä useaempi epäonnistunut miessuhde takana, niin sitä tiukemmat vaatimukset minä asetan. Ehkä se on oppimista ja jossain vanhusten hoitokodissa sitten kohtaan sielunpuolikkaani....
Sano sille: "Älä sitten mene." Jos vastaavaa ääntelyä vielä tapahtuu, loukkaavaan sävyyn, suosittelen vaihtoa.
Minsi kukaan menisi sänkyyn mielestään ruman ihmisen kanssa?