Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jättäkää miehet jo suosiolla tinderit ja heyat jos ette ole töissä

Vierailija
28.09.2017 |

Automaattinen hylkäys ja blokki odottaa työttömiä 90% ajasta. Asentakaa tinder vasta kun on nimi työsopparissa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole auttanut nimikään työsopparissa.

Vierailija
2/14 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä valehtelen olevani töissä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos opiskelee?

Vierailija
4/14 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuh. Itse en saanut naisia vaikka olin töissä, koska sanoin olevani putkimies mikä olenkin. Nyt sanon olevani arkkitehti ja saan naisia, paljon naisia ja viiru koloa..

Vierailija
5/14 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sieltä työttömälle pillua irtoaa ja sitähän sieltä haetaan. Jotenkin surullista, että jotkut hakevat pysyvää suhdetta jostain Tinderistä. Kas kun ei julkisen vessan seinältä.

Vierailija
6/14 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos opiskelee?

Oletuksella ok, mutta riippuu koulusta. Aikuisopistot ja pilipali AMK-tutkinto on hylkäyksen paikka.

Vierailija
7/14 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sieltä työttömälle pillua irtoaa ja sitähän sieltä haetaan. Jotenkin surullista, että jotkut hakevat pysyvää suhdetta jostain Tinderistä. Kas kun ei julkisen vessan seinältä.

Ai Jodelista? No kyllä sielläkin pariudutaan.

Vierailija
8/14 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuh. Itse en saanut naisia vaikka olin töissä, koska sanoin olevani putkimies mikä olenkin. Nyt sanon olevani arkkitehti ja saan naisia, paljon naisia ja viiru koloa..

Ja sitten heräsit.

Vierailija
9/14 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
10/14 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi valehdella olevansa lentomekaanikko. Naiset kun ei osaa kysyä asiasta yhtäkään kysymystä.

Tinderisti

Vierailija
11/14 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai Jodelista? No kyllä sielläkin pariudutaan.

Kyllähän nyt pariudutaan vaikka missä, kyse olikin siitä että hakeeko joku noista vakavaa suhdetta, ei siitä voiko noista sitä löytää. ;)

t. eri

Vierailija
12/14 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentuneet naiset voisi pysyä kaukana tinderistä.

Vierailija
13/14 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha. Olen tavannut nettideitin kautta kaksi miestä, jotka ovat valehdelleet olevansa työssä. Toinen oli työtön, toinen oli kuntoutustuella. Kummankaan valehtelua en ensin arvannut, koska kertoivat ihan totuudenmukaisesti työstään, siis siitä viimeisimmästä työpaikastaan, jossa olivat olleet muutama kuukausi sitten vielä.  

Vierailija
14/14 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäkää naiset jo suosiolla tinderit ja heyat jos haette jotain muuta kuin seksiseuraa.

Automaattinen hylkäys ja blokki odottaa parisuhdetta etsiviä 90% ajasta. Asentakaa tinder vasta kun olette valmiiksi haarat levällään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi