Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä luottotiedoton, miten menetit luottotietosi?

Vierailija
27.09.2017 |

Haluaisin ihan konkreettisia esimerkkejä siitä, miten luottotiedot voi menettää. Kauanko teillä on merkintä rekisterissä, mitä jäi maksamatta ja miten pitkältä ajalta, miten luottotiedottomuus vaikuttaa elämääsi?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

pankki kusi mun asiat väitti etten ollu maksanu luotto korttilaskua vaikka unohdinmaksaa vain yhden kerran ja seuraavassa kuusa maksoin kyllä sen uuden laskun. viisi vuotta on tiedot poissa ja vituttaa, ei saa mitään vuokra asuntoa esim.

Vierailija
2/8 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pankki kusi mun asiat väitti etten ollu maksanu luotto korttilaskua vaikka unohdinmaksaa vain yhden kerran ja seuraavassa kuusa maksoin kyllä sen uuden laskun. viisi vuotta on tiedot poissa ja vituttaa, ei saa mitään vuokra asuntoa esim.

Pankin vika kun jätit laskut maksamatta? Hmm...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä sinun vastauksesi. Vika on aina muissa, ei koskaan itsesessään. Pankki, kela, perintätoimistot, entinen kumppani,  yms ihmiten asioita sössii, eikö ihmiset itse.

Vierailija
4/8 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysty tilaamaan mitään verkkokaupoista laskulla, mikä tietenkin toisaalta hyvä, ettei velkaannu lisää, mutta toisaalta ei voi jakaa summaa pienempiin eriin. Joutuu odottamaan tosi pitkään, että saa säästettyä ennakkoon jonkun isomman hankinnan.

Kotivakuutusta ei saa, vaikka tarjoutuisi maksamaan vuoden ennakkoon.

Eikä uutta puhelinliittymää tai laajakaistaa ilman vakuutta.

Onhan näitä, ja hävettäähän se, kun asia aina tulee esille noissa tilanteissa.

Vierailija
5/8 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pankin vika kun jätit laskut maksamatta? Hmm...

No onhan se nyt pankin homma laskut maksella, jos ei itte muista. Tietenki.

Vierailija
6/8 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastuin psyykkisesti pahoin, enkä jaksanut hoitaa mitään asioitani. Sinne niitä sitten valui laskuja ulosottoon, kun en jaksanut edes avata laskuja. 

Vierailija
7/8 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on kyllä oikeudellinen päätös ja sitä ennen ollut tavattoman monta vaihetta ja  olisit voinut asian monta kertaa hoitaa. :D

Vierailija
8/8 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up