Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei tuolla Viljasella oikeasti ole mitään menestymisen mahdollisuuksia oikeusjuttunsa kanssa

Vierailija
27.09.2017 |

Aamulypsyn ohjelmaa vastaan. Ohjelmapätkä on lisäksi kuultavissa nyt seiskan nettisivuilla. Saa vain huomiota nämä karmeat loukkaukset nyt. Aina siinä käy niin, kun ihmistä on loukattu, vain entistä isompi porukka saa kuulla, mitä sanottiin.
Ulkopuolinen ei kuule tuossa yhtäkään loukkaavaa asiaa.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan yrittää hädissään etsiä Adidas-vahingonkorvauksilleen jotain toista maksajaa.

Vierailija
2/15 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi Aamulypsy 😃. Kaikki mun sympatiat on kyllä yrittäjän puolella ja ihme jos ei tulisi korvauksia noi törkeästä ja paikkansapitämärtömästä mustamaalaamisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin menee vähän turhan pikkumaiseksi nyt. Tosikko, joka on jo joutunut maksamaan Adidakselle korvauksia, yrittää nyt saada itselleen menettämiään rahoja.

Vierailija
4/15 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos juttu ei mene läpi, viesti on siis että yrittäjästä saa puhua totena puuta heinää radiossa.

Vierailija
5/15 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken kukkuraksi tyyppi "myy" taloaan mutta kaupan ehtona on syytinki, eli oikeus jäädä taloon asumaan vaikka maailman tappiin.

Vierailija
6/15 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaajolta aika käsittämätöntä settiä ottaen huomioon että yrittäjä on pelkkä kenkien maahantuoja. Pahin varmaankin tuo että saa sen käsityksen että Jaajo on oikeasti puhunut miehen kanssa.

"Aamulypsy-ohjelmassa Viljasta kutsutaan "mestariksi, "maailmanluokan kenkäsuunnittelijaksi" ja "designeriksi".

Eräässä kohdassa ohjelmaa Jaajo Linnonmaan puheesta voi saada sellaisen vaikutelman, että Linnonmaa olisi itse puhunut Viljasen kanssa.

- Mut kun Viljaselta kysyy, kerro vähän, mistä toi idea tuli, niin kyllä hän sanoo itse, että hän ajatteli et se vähän nopeuttais myyntiä kun se vähän muistuttaa kuitenkin tota Adidaksen kenkää, Jaajo selittää ohjelmassa.

Viljasen mukaan Jaajo myönsi oikeudessa, etteivät he ole koskaan olleet yhteydessä."

Vierailija
7/15 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaajolta aika käsittämätöntä settiä ottaen huomioon että yrittäjä on pelkkä kenkien maahantuoja. Pahin varmaankin tuo että saa sen käsityksen että Jaajo on oikeasti puhunut miehen kanssa.

"Aamulypsy-ohjelmassa Viljasta kutsutaan "mestariksi, "maailmanluokan kenkäsuunnittelijaksi" ja "designeriksi".

Eräässä kohdassa ohjelmaa Jaajo Linnonmaan puheesta voi saada sellaisen vaikutelman, että Linnonmaa olisi itse puhunut Viljasen kanssa.

- Mut kun Viljaselta kysyy, kerro vähän, mistä toi idea tuli, niin kyllä hän sanoo itse, että hän ajatteli et se vähän nopeuttais myyntiä kun se vähän muistuttaa kuitenkin tota Adidaksen kenkää, Jaajo selittää ohjelmassa.

Viljasen mukaan Jaajo myönsi oikeudessa, etteivät he ole koskaan olleet yhteydessä."

Newsflash: Aamulypsy sisältää tukevaa parodiaa

Vierailija
8/15 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi Aamulypsy 😃. Kaikki mun sympatiat on kyllä yrittäjän puolella ja ihme jos ei tulisi korvauksia noi törkeästä ja paikkansapitämärtömästä mustamaalaamisesta.

Täh? Oliko tämä vitsi? Ei sillä raukalla ole mitään mahdollisuuksia menestyä tuon kanteen kanssa. Ohjelma nimenomaan käsittelee julkisuudessa olevia asioita satiirin ja liioittelun keinoin. Tossa oli todella kesyä, hauskaa ja harmitonta viihdettä ja läppää asiasta.

Vierailija
9/15 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos juttu ei mene läpi, viesti on siis että yrittäjästä saa puhua totena puuta heinää radiossa.

Kyllä saa jo nyt puhua.

Vierailija
10/15 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä saa jo nyt, ts. tuossahan ei puhuttu totena, vaan heitettiin läppää. Lisäksi korvaussumma on naurettava, toivottavasti heittävät siitä lisää läppää voitettuaan :D

Vierailija
11/15 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuosta järjestetty edes istuntoa. Tulee kansliapäätöksenä. Minunkin isäni edunvalvontajuttu oli tärkeämpi oikeuden mielestä.

Vierailija
12/15 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh? Oliko tämä vitsi? Ei sillä raukalla ole mitään mahdollisuuksia menestyä tuon kanteen kanssa. Ohjelma nimenomaan käsittelee julkisuudessa olevia asioita satiirin ja liioittelun keinoin. Tossa oli todella kesyä, hauskaa ja harmitonta viihdettä ja läppää asiasta.

Kai nyt satiirissa ja liiottelussakin pitää edes joku totuuspohja olla. Ettei ruveta väittämään kenkäsuunnittelijaksi ihmistä joka maahantuo kenkiä. Mistä kuuntelija voi tietää että kyseessä ei ole mikään suunnittelija? Itsekin aikanaan tuon pätkän kuulin ja kyllä minä jäin siihen käsitykseen, että yrittäjä on ihan tietoisesti teetättänyt itse suunnittelemiaan Adidasta muistuttavia kenkiä ja saa nyt maksaa siitä.

Vierailija
13/15 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai nyt satiirissa ja liiottelussakin pitää edes joku totuuspohja olla. Ettei ruveta väittämään kenkäsuunnittelijaksi ihmistä joka maahantuo kenkiä. Mistä kuuntelija voi tietää että kyseessä ei ole mikään suunnittelija? Itsekin aikanaan tuon pätkän kuulin ja kyllä minä jäin siihen käsitykseen, että yrittäjä on ihan tietoisesti teetättänyt itse suunnittelemiaan Adidasta muistuttavia kenkiä ja saa nyt maksaa siitä.

Se, että puhuttiin suunnittelijasta ei ole loukkaavaa, koska kyseessä oli viihdeohjelma. Tuossa ei ratkaista hänen osuuttaan adidaksen tavaramerkkioikeuksien loukkaamisessa, vaan siitä, loukattiinko hänen kunniaansa. Minusta ei ollenkaan, itsehän hän tuli julkisuuteen kiistansa kanssa. Sen jälkeen se, mitä muut puhuvat siitä, ei ole enää hänen hallinnassaan.

Vierailija
14/15 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka uutisissa väitettäisiin hänen olleen suunnittelija, siitä seuraisi korkeintaan oikaisu, ei minkäänmaailman tuomiota tai rahaa hänelle. Naurettava äijä. Aiemmin sympatiani olivat hänen puolellaan, nyt eivät todellakaan enää.

Vierailija
15/15 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laki jo takaa sen että oikeusjutuilla ei saa rikastua, ainoastaan korvataan todenmukaiset vahingot. Tainnut yrittäjä katsoa liikaa jenkkien meininkiä kun tuollaisia vaatimuksia edes kehtaa esittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme