Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako näin sanoa?

Vierailija
26.09.2017 |

Saako toiselle ihmiselle sanoa, ettei enää halua olla yhteydessä ja lopettaa ihmissuhde siihen?
Olen jo pitkään ajatellut, että se olisi oikein omalta kannaltani. Niin myös tämän toisen. Hän ei välttämättä nyt ole sitä mieltä, mutta myöhemmin kyllä on.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen suhde teillä sitten on?

Vierailija
2/10 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan paska.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään yhteistä. Toinen vaan haluaisi nussia päivät pitkät ja tehdä vauvoja. Itseäni lähinnä vaan ällöttää kaikki seksiin ja intiimiyteen liittyvä, en edes halua kersoja. Meillä ei ole samoja kiinnostuksenkohteita, ei juuri puheenaiheita, ei samoja tavoitteita....... 

Vierailija
4/10 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ihan 100 % varmaksi, ettei tämä suhde ole loppuelämänpituinen........ Ihan päivänselvä asia.

Vierailija
5/10 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se enemmän oikein kuin jäädä tuohon suhteeseen.

Vierailija
6/10 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitä paitsi se on jatkuvaa haukkumista vain. Olen ensin auttanut ja jutellut tuon kanssa vaikka kuinka paljon ja valvonut öitä. Siitä tuli valitusta, etten tee mitään järkevää. Sitten kun en enää käytä jutteluun niin paljon aikaa ja teen muita asioita, tulee valitusta etten välitä ym.

Kaduttaa nyt vain, että edes tavattiin. Tuo on tehnyt niin monta paskamaista temppua sen jälkeen, enkä ikinä unohda niitä. Vaikka niistä on jo vuosia, mietin niitä edelleen. 

En ole rakastunut eikä enää kiinnosta rakastua keneenkään. Olen löytänyt ihan muuta kiinnostavaa elämässä. 

Nyt vain lähinnä harmittaa, että meni niin paljon aikaa hukkaan.

-ap

Vierailija
7/10 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa kyllä. Kuulostaa muutenkin kauhealta jos toinen haluu nylkyttää ja toinen ei.

Vierailija
8/10 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaanko hyvästit? 

Vierailija
9/10 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan voi lapsia tehdä. Suhteen kylläkin, mutta eipä mulla siihenkään ole aikaa.... kun 2-3 päivää viikosta... jos silloin saisi hellyyttä niin olisin kiitollinen.... voit olla töissä vaikka joka arkipäivä vaikka sinne 22 asti. Mutta joo jos elämä on niin vaikeata kun tähän asti. Mun sydän tilttaa ihan oikeesti kun loppuu mun kiinnostuskin jo.... ihan sama mitä tekee aina on väärin. 

Vierailija
10/10 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanotaanko hyvästit? 

Hei vaan. Kaikkea hyvää sinulle! Löydät jotain vielä uuden ihastuksen ja silloin viimeistään entinen ei tunnu enää miltään. Lähinnä sitten vain miettii mitä siinäkin oikein näki ja miksi meni niin paljon aikaa hukkaan. Muistapa tämä. :) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi