Minttu Vettenterän Facebook-päivitykset
Mitä hän oikein vihjailee niillä? Tässä esimerkkinä tuorein:
""Oota. Mulla on tärkeä juttu kesken."
Entä, jos se, jolle sanoit nuo sanat, olisikin tarvinnut sua enemmän kuin kukaan ikinä? Mutta se hetki oli ja meni - ja muutti koko elämän?"
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Olisko joku tappanut itsensä?
Tuskin.
Miten minttiksen poika voi.
Mulla on niin paha värinä tuotsta jutusta.
Tuo minttu tekee mitä tahansa saadakseen huomiota / julkisuutta. Muistellaan esim Enkeli Elisa farssia ja niitä 100 sivupersoonaa
Vierailija kirjoitti:
Sairas toi paristokakku
Niinpä
Vierailija kirjoitti:
Sairas toi paristokakku
Ai, mun mielestä ei. :D Kyllä huumoria pitää olla...
Vieläkö te stalkkaatte tota? Eiks toi ollut joskus 10 vuotta sitten? :D
Vierailija kirjoitti:
Tuo minttu tekee mitä tahansa saadakseen huomiota / julkisuutta. Muistellaan esim Enkeli Elisa farssia ja niitä 100 sivupersoonaa
Onkohan tuo poika jotenkin erityinen tai jotain. Ei kolmevuotias enää tunge suuhunsa kaikkea mahdollista, paitsi lunta ja ehkä hiekkaa. Mäkin mietin että onko juttu oikeasti noin vai onko minttu ehkä värittänyt juttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tuo poika jotenkin erityinen tai jotain. Ei kolmevuotias enää tunge suuhunsa kaikkea mahdollista, paitsi lunta ja ehkä hiekkaa. Mäkin mietin että onko juttu oikeasti noin vai onko minttu ehkä värittänyt juttua.
Mä luulen että poikaa ei ole viety heti tapahtuman jälkeen hoitoon vaan vasta päiviä myöhemmin
Tilanne tuskin on ollut niin vaikea ollut kuin Minttis väittää hänellä kun tuota sepittely taipumusta tahtoo olla
Joku lapsen masennus varmaan. Ehkä hänen omansakin.
Valehtelijan tytär koittaa sexy babe -kuvilla jonnekin valtuustoon vaikuttamaan? Kun selaa vähän alemmas. Että mua yököttää koko toi sukunimi, kun se liittyy Minttuun. Toivottavasti ei päässyt, tuskin on oppinut rehellisyydestä ja virheittensä myöntämisestä paljoakaan.
Huh ai jaa se patterin niellyt poika oli ton Petkunterän lapsi????
Hyi kun sillä on pelottava katse :'(
Miksi lapsen onnettomuudesta pitää tehdä Facebook-ryhmä? Todella outoa ja väärin lapsen yksityisyyden kannalta.
Tas on petkunterä iltalehdessä sepittämässä patteritarinaa
Olisko joku tappanut itsensä?