Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työllistymissuunnitelman itse verkossa tehneet, millaisia aikoja olette

Vierailija
25.09.2017 |

laittaneet tehtävien toteuttamiseksi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ups

Vierailija
2/6 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te-toimiston virkailijan kanssa puhelimitse tehdyssä suunnitelmassa oli aika tehtävien suorittamiseksi 3 kk. Onkohan ok tässä itse tehtävässäkin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
4/6 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se 3 kk on ihan OK, ellei sitten jo ole tiedossa, että esim. tekee CV:n (ja se on jo LinkedInissä), silloin voi laittaa pikaisemman ajan. Mutta ehdottomasti sama määräaika kaikkiin muihin, koska jos unohtaa tehdä/kertoa, niin saa joka kerrasta erikseen selvityspyynnön.

Vierailija
5/6 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se 3 kk on ihan OK, ellei sitten jo ole tiedossa, että esim. tekee CV:n (ja se on jo LinkedInissä), silloin voi laittaa pikaisemman ajan. Mutta ehdottomasti sama määräaika kaikkiin muihin, koska jos unohtaa tehdä/kertoa, niin saa joka kerrasta erikseen selvityspyynnön.

Ok, kiitos. Oikeastaan olen tehnyt jo nuo kaikki, on avoimet hakemukset, vahdit ym., mutta kun niihin tehtävät -kohtiin on jotain laitettava, ei taida päästä lähettämään lomaketta eteenpäin ilman. Mutta kiitos!

Vierailija
6/6 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tekemänne ehdotus suunnitelmaksi ollut ok vai oletteko saaneet siitä poikkeavan "palautuspostissa" hyväksyttäväksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme