Työllistymissuunnitelman itse verkossa tehneet, millaisia aikoja olette
Kommentit (6)
Te-toimiston virkailijan kanssa puhelimitse tehdyssä suunnitelmassa oli aika tehtävien suorittamiseksi 3 kk. Onkohan ok tässä itse tehtävässäkin?
Se 3 kk on ihan OK, ellei sitten jo ole tiedossa, että esim. tekee CV:n (ja se on jo LinkedInissä), silloin voi laittaa pikaisemman ajan. Mutta ehdottomasti sama määräaika kaikkiin muihin, koska jos unohtaa tehdä/kertoa, niin saa joka kerrasta erikseen selvityspyynnön.
Vierailija kirjoitti:
Se 3 kk on ihan OK, ellei sitten jo ole tiedossa, että esim. tekee CV:n (ja se on jo LinkedInissä), silloin voi laittaa pikaisemman ajan. Mutta ehdottomasti sama määräaika kaikkiin muihin, koska jos unohtaa tehdä/kertoa, niin saa joka kerrasta erikseen selvityspyynnön.
Ok, kiitos. Oikeastaan olen tehnyt jo nuo kaikki, on avoimet hakemukset, vahdit ym., mutta kun niihin tehtävät -kohtiin on jotain laitettava, ei taida päästä lähettämään lomaketta eteenpäin ilman. Mutta kiitos!
Onko tekemänne ehdotus suunnitelmaksi ollut ok vai oletteko saaneet siitä poikkeavan "palautuspostissa" hyväksyttäväksi?
ups