Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huonoin asiakaspalvelija?

Vierailija
25.09.2017 |

Kertokaa huonompia kokemuksianne asiakaspalvelijoista.
Itseäni inhottaa kaupan kassat jotka ovat nyreitä eivätkä hymyile tai katso silmiin.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoinpia siis

Vierailija
2/12 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnallisen puolen lääkärit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

HSL:n bussikuskit ennen vanhaan (HKL). Yrmeitä, elämäänsä kyllästyneitä jääriä, joille asiakas ei totisesti ollut ykkönen vaan kakkanen. 

Nyt tilanne on jossain määrin parantunut. Useat mamukuskit ovat hyvinkin ystävällisiä ja suomalaisetkin ovat joutuneet oppimaan uutta palvelukulttuuria. 

Vierailija
4/12 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran oli hyvin hämmentävä tilanne yhden pienen vaatekaupan kassalla. Menin siihen maksamaan paitaa ja laitoin sen siihen tiskille ihan normaaliin tyyliin. Myyjä istui kassan takana nojaten seinään eikä reagoinut mitenkään, naputti puhelinta. Tervehdin, kun aattelin, ettei vaan huomannut mua. Ei reaktiota, sinnikästä puhelimeen tuijotusta. Lopulta huhuilin, että "heiiii, haluaisin maksaa tän!"

"Mun vuoro on loppu."

"....aaaha. No, oisko täällä joku muu sitten...?"

"No VITTU EI OLE!" (Oikeesti huusi)

Ja sitten myyjä paineli takahuoneeseen, pamautti oven perässään kiinni eikä tullut enää takas. Jätin sen paidan hyllyyn ja lähdin... varmaan seuraavan vuoron työntekijä tehnyt ohatit tai jtn? Ymmärrän, että nyppii, mutta olis tuon ehkä voinu fiksumminkin hoitaa?

Vierailija
5/12 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka ei anna asiakkaan olla ja katsella rauhassa vaan haluaa palvella. Se riittää, että myyjä ainoastaan tervehtii ja kaikki muu kanssakäyminen tulee asiakkaan aloitteesta jos on tarvetta. Miksi h*lvetissä myyjät antaa nykyisin erikseen asiakkaalle luvan katsella rauhassa ja kertovat että saa kysyä jos tulee kysyttävää? Eikö tuo ole päivänselvä asia? Lisäksi kaiken maailman kanta-asiakkuuksien tuputtaminen ja sukkahousujen ja hiuslenkkien sun muiden markkinoiminen kassalla on rasittavaa. 

Vierailija
6/12 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen joka ei anna asiakkaan olla ja katsella rauhassa vaan haluaa palvella. Se riittää, että myyjä ainoastaan tervehtii ja kaikki muu kanssakäyminen tulee asiakkaan aloitteesta jos on tarvetta. Miksi h*lvetissä myyjät antaa nykyisin erikseen asiakkaalle luvan katsella rauhassa ja kertovat että saa kysyä jos tulee kysyttävää? Eikö tuo ole päivänselvä asia? Lisäksi kaiken maailman kanta-asiakkuuksien tuputtaminen ja sukkahousujen ja hiuslenkkien sun muiden markkinoiminen kassalla on rasittavaa. 

tuo viimeisessä kappaleessa kerrottu on lisämyyntiä jota myyjät koulutetaan aina tekemään jo kauppaopistossa.

Vierailija
7/12 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tuo viimeisessä kappaleessa kerrottu on lisämyyntiä jota myyjät koulutetaan aina tekemään jo kauppaopistossa.

Noin typerä asia joutaa poistaa opetussuunnitelmasta.

Vierailija
8/12 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut huonoa palvelua. Kaupan kassalle riittää kun rahastaa ripeästi. Käytöstavat syytä omata myös asiakkaan.

Muut asiakaspalvelijat. Riittää kun osaavat työnsä. En ymmärrä miksi vaati muuta.

Vierailija
9/12 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran oli hyvin hämmentävä tilanne yhden pienen vaatekaupan kassalla. Menin siihen maksamaan paitaa ja laitoin sen siihen tiskille ihan normaaliin tyyliin. Myyjä istui kassan takana nojaten seinään eikä reagoinut mitenkään, naputti puhelinta. Tervehdin, kun aattelin, ettei vaan huomannut mua. Ei reaktiota, sinnikästä puhelimeen tuijotusta. Lopulta huhuilin, että "heiiii, haluaisin maksaa tän!"

"Mun vuoro on loppu."

Ja sitten myyjä paineli takahuoneeseen, pamautti oven perässään kiinni eikä tullut enää takas. Jätin sen paidan hyllyyn ja lähdin... varmaan seuraavan vuoron työntekijä tehnyt ohatit tai jtn? Ymmärrän, että nyppii, mutta olis tuon ehkä voinu fiksumminkin hoitaa?

Apua kun naurattaa tää! Myyjällä tosiaan ollut kyllä pinna kireällä.

Vierailija
10/12 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mun vuoro on loppu."

Et arvatenkaan tehnyt valitusta jälkikäteen minnekään? Valvontakameroista olisi voinut myös nähdä asioiden kulun. Mä oon valittanut vähemmänkin töykeästä käytöksestä

Vierailija
11/12 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mun vuoro on loppu."

Et arvatenkaan tehnyt valitusta jälkikäteen minnekään? Valvontakameroista olisi voinut myös nähdä asioiden kulun. Mä oon valittanut vähemmänkin töykeästä käytöksestä

Voihan valittajat. Toisella ollut selkeästi huono päivä. Itse suhtautuisin huumorilla, onhan tuo nyt hulvatonta.

Vierailija
12/12 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyrmäen/Martinlaakson poliisi vuonna 1998. Polkupyöräni varastettiin juna-asemalta. Menin poliisiasemalle noin 50 muun ihmisen kanssa jumalattomassa helteessä. Jonotin ehkä noin kolme tuntia ja mies odotti ulkona sen aikaa autossa, kun vuoroni tuli poliisi tenttasi asioilta minulta, joihin vastailin. Poliisi pyysi minulta henkilöllisyystodistusta. Sanoin , että olen nyt odottanut kolme tuntia ja menetän paikkani, jos lähden autosta hakemaan henkkareita. poliisi kirjoitti koneelle ja ääneen sanoi: "henkilö kieltäytyy todistamasta henkilöllisyyttään".

Sanoin sille KyrBälle, että hän on asiakaspalvelutyössä ja sopii käyttäytyä sen mukaan ja läksin vidduun sieltä. Kattohan se Gusipää pikkasen hitaasti mutta toivottavasti myös tajusi jotain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän