Pikkareiden haistele???
Miehet ruukaatteko haistella naisten käytettyjä pöksyjä? miten naiset nuuskutteletteko miesten pöksyjä?
Kommentit (8)
Millaisia pikkareita avokkis käyttää? Ite myös haistelen avoin pöksyjä ja se tuoksu kyllä saa kiihottumaan
Jos ei ole vaimo paikalla nuoltavana, niin saatan runkatessani haistella pikkareita, ja lopuksi laukean niihin.
Enkä siis ota mitään hikisiä treenikalsareita tai tunkkaisiksi piereskeltyjä, vaan puhtaan pillun hajuisia vain.
Lisää vastauksia odotellaan.
Rohkeasti vaan naiset ja miehet, kaikkihan sitä tekee.
Vai voiko joku myöntää ettei olisi koskaan käynyt nuuhkimassa tuttavapariskunnan rouvan pikkuhousuja vessakäynnin yhteydessä.
Tai edes vaimon pikkusiskon stringit pyykkikorin reunalla.
Minä ainakin nuuhkisin oikein kunnolla ja vessasta tullessani vielä vinkkaisin silmää, että että sisko tietää minun pöksyjä haistelleen.
Voisihan niihin pyykkikoristakin löytyneisiin pikkuhousuihin nopeasti runkata spermat ja jättää näkyville, niin kaverin vaimo sitten pyykkejä koneeseen laittaessa huomaa mällit stringeissä, ja saattaa itsekkin vähän nuuhkaista niitä.
olen joskus imenyt siskon pikkuhousuja ja samalla runkannut.
Ei ollu vaimo kotona niin häätyy runkata ja haistella pikkareita
Vierailija kirjoitti:
olen joskus imenyt siskon pikkuhousuja ja samalla runkannut.
Pikkusiskon pillu on parasta.
Minä tykkään haistella avokkini pikkareita. Esileikeissä sekä runkatessa. Aluksi hän nauroi minulle, mutta on nyt hyväksynyt asian. Jostain syystä niiden tuoksut kiihottavat suunnattomasti.