Kauheimmat ensitreffit
Mikä on ollut ensimmäinen ajatuksesi mentyäsi toiveikkaana treffeille ensi kertaa, ja olet havainnut olevasi aivan väärässä seurassa. Mitä teit?
Kommentit (7)
Olin matkalla treffeille, kun siihen asti asialliselta mieheltä tuli viesti, että ajatteles, päästään tänään paneen!
Siihen loppuivat ne treffit, ennen kuin alkoivatkaan.
MIesten päällekäyvyys ahdistaa. Liekö he tällä peittävät omaa jännistystään, mutta silti.
Vierailija kirjoitti:
MIesten päällekäyvyys ahdistaa. Liekö he tällä peittävät omaa jännistystään, mutta silti.
siis jännitystään. Mitä teen. Olen itse asiallinen ja sopivan paikan tullen häivyn.
Olen kirjoitellut muutaman kivan miehen kanssa. Sitten tulee notkahdus, kun mies alkaa kysellä seksistä. Eli paljastuu miehen motiivi pitää yhteyttä.
Viime treffit oli pettymys. Mies ei ollutkaan sellainen kuin oli kertonut olevansa.
Kuuntelin alkudrinksuilla ja sen jälkeen ravintolaillallisella yhteensä 6 tuntia yksityiskohtaista selostusta miehen omaisuudesta, autosta, veneestä, kuntosalilaitteista, ruuista mitä syö, mistä ostaa tai tilaa räätälöidyt vaatteensa, jopa sukkien merkit kertoi, keitä tärkeitä ihmisiä tuntee jne. Yritti varmaan tehdä vaikutuksen, mutta ei kysynyt yhden yhtä kysymystä minusta, joten olivat ekat ja vikat treffit tämän tyypin kanssa. Ihmetteli kun en halunnut tavata toista kertaa.
On ollut aika monta kokemusta.