Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä? Työmatka 1h 15min suuntaansa

Vierailija
25.09.2017 |

Palkka ei häävi, 10e tunti... muttaparempi kuin ei mitään, jaksaisitteko? Hintaa kuukausilipulle tulee melkein 200e

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miä menin kävellen 1,5h kun en halunnut maksaa satasia lipusta. Ja joo, talvellakin. Valintoja.

Vierailija
2/5 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae työmatkavähennys verokorttiisi, voi pienentää veroprossaa. Itsellä työmatka  miltei 2h/suunta, toi ois lepoa siihen verrattuna.

Muista myös että voit aina hakea toista duunia ja valmiiksi työssä olevana mahiksesi uuteen paikkaan ovat aina paremmat kuin työttömänä. Työkokemustakin tuossa kertyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miä menin kävellen 1,5h kun en halunnut maksaa satasia lipusta. Ja joo, talvellakin. Valintoja.

En ala ihan 120km päivässä kävelemään...

Ap

Vierailija
4/5 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se tympeää, mutta väliaikaisesti voisi mennä. Työkokemusta kuitenkin kertyy ja ehkä parantaa mahdollisuuksia saada toinen työ. Onko sinulla perhettä? Lapsettomana olisi ihan ok, lasten kanssa siinä ja siinä.

Vierailija
5/5 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi yli tunnin työmatkaa/suunta.

Kun minä asuin Lahdessa, tein lähihoitajan keikkatöitä Hgi::ssä. Jos vaikka iltavuoro alkoi klo 14, minun piti lähteä kotoa koo 12:00, jotta ehdin klo 12:20 lähtevään junaan, jotta ehtisin töih. Kun vuoro päättyi 21:00, paluujuna lähti klo 21:40, olin kotona klo 23:00.

Jos olisin tehnyt kokoaikatyötä, niin eipä muuta elämää olisi ollutkaan.

Kaiken lisäksi jouduin maksamaan 26€ menopaluulipuista ja kun nettopalkja yhdestä vuorosta oli 70€, niin käteen yhdestä iltavuorosta jäi alle 50€

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä