Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä trikoo ja joustocollege kankaita? Jos yhdessä paikassa kiva kangas, en löydä sieltä mitään muuta tilattavaa

Vierailija
24.09.2017 |

Oisko jossain oikeasti enemmän vaihtoehtoja? Lasten vaatteisiin

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on enemmän? Nimipyyhe, Kangaskapina, Kangastukku, Kankaita.com  jne. eivät tunnu kelpaavan.

Vierailija
2/8 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä: Nosh, käpynen, kangaskapina, paapii, majapuu, Jyväskylän kangaskauppa, sampsukka, ommellinen, tyyne-esteri ja oma suosikki Ainola.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyyne-esteri ja Ainola uusia tuttavuuksia, tsekkaan. Kiitti.

Lisääkin saa laittaa

Vierailija
4/8 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, olisipa tuollainen ongelma. Löydän liiankin helposti tilattavaa.

Ottobrelta löytyy, PaaPii (tällä hetkellä ainakin Turussa ja Mikkelissä pop up), Turussa myös Jättirätti, Käpynen, Kangaskapina, Jyväskylän kangaskauppa, Verso, Raitalankangas, Ainola, Nosh, Euronkankaastakin löytyy kivoja, Vimmalla on välillä hyviä tarjouksia netissä ja Poppanavakka. Tuossa nyt äkkiseltään mieleen tulleet.

Paljon noista toki jo muut sanoivatkin.

Vierailija
5/8 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin Yrjönkadulla Forumin takana on kiva pieni kangaskauppa nimeltä Materials, josta olen ostanut trikookankaita. Eripaksuisia ja -värisiä, hyvä palvelu.

Vierailija
6/8 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä pitäisi löytyä. Mulla on se ongelma, että löydän kivan kankaan, ehkä toisenkin, mutta sitten niihin sopivaa yksiväristä ei löydykkään tai toisinpäin. Tai sitten löytyy vain yksi kiva kuosi eikä viitsi jonkun metrin takia maksaa 8 euron postikuluja.

Vauvan ja taaperon vaatetta tekemässä. Turussa asun ja jättirätti koluttu läpi, mitähän muita täältä löytyisi ja missä ne sijaitsee? Eurokankaassa kävin eikä löytynyt sopivia

ap

Vierailija
7/8 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netistä pitäisi löytyä. Mulla on se ongelma, että löydän kivan kankaan, ehkä toisenkin, mutta sitten niihin sopivaa yksiväristä ei löydykkään tai toisinpäin. Tai sitten löytyy vain yksi kiva kuosi eikä viitsi jonkun metrin takia maksaa 8 euron postikuluja.

Vauvan ja taaperon vaatetta tekemässä. Turussa asun ja jättirätti koluttu läpi, mitähän muita täältä löytyisi ja missä ne sijaitsee? Eurokankaassa kävin eikä löytynyt sopivia

ap

Turussa on Kangaskapina, en osaa nyt neuvoa reittiä kun juuri vaihtoi paikkaa ja vasta itse tänne olen muuttanut. Mutta netistä löytyy osoite.

Ja Paimiossa on tuo Ottobren outlet tms. Siellä on myös yksivärisiä mielestäni.

Mutta ymmärrän, ostin viimeksi jättirätistä pari metriä mustaa trikoota kun en itsekään löydä aina sopivaa yksiväristä, niin laitan mustalla osan.

Vierailija
8/8 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flextex

Kangasvalikoima on ehkä enemmän sopivampaa urheiluvaatteisiin. Esim. lämpölycrasta saa hyviä housuja.