Kun AV-ketjuusi ei tule vastauksia?
Postaat huolella mietityn kirjoituksen toivoen muiden mietteitä asiaan, päivittelet sivua mutta yhtään vastausta ei ole tullut eikä näytä tulevankaan. Kukaan ei ole varmaan aloitustasi edes lukenut.
Mitä teet?
Kommentit (9)
Joskus mietin muiden keskustelujen menestystä ja epäilenkin, että olisiko siellä takana tällaista pienimuotoista huijausta, että muka joku muu olisi vastannut. Itse olen tehnyt niin vain provoissa (esim. jos olen parodioinut jotain toista keskustelua ja sen saamia vastauksia), mutta normaalissa keskustelussa en.
ap.
Koitan paremmalla ajalla uudestaan. Esim. nyt on turha tehdä aloituksia kun ne hukkuu tulvaan.
Välillä laitan jonkun tarkennuksen, mutta aika usein esiinnyn jonain muuna. Riippuu vähän ketjusta. Joku huumorijuttu lähtee paremmin liikkeelle, kun heittää siihen perään samankaltaisen vitsin.
Laitan kylmänviileästi up. Ei siitä haittaakaan ole.
Teen luonnollisesti pelkkiä provoja, ja jos ei lähde lentoon niin tartun itse siihen provoon ja kaadan sitä kautta vähän bensaa liekkeihin. Jos ei siltikään lähde niin avaan uuden ketjun.
Jees, kiva kuulla vastauksianne. Tää on semmonen turha aihe, että ei varmaan monella käy mielessä pohtia tätä, mutta joskus (mua) kiinnostaa miten ihmiset menettelee jossain ihan tylsän arkisessa asiassa.
ap.
En tee mitään. Se sa rauhassa valua seuraavalle sivulle.. ja sitä seuraavalle.. jne. Aloitus poistuu pikkuhiljaa bittiavaruuteen. No problem.
Vierailija kirjoitti:
En tee mitään. Se sa rauhassa valua seuraavalle sivulle.. ja sitä seuraavalle.. jne. Aloitus poistuu pikkuhiljaa bittiavaruuteen. No problem.
Keskustelut ei varmaan poistu täältä tyyliin koskaan, ellei ilmiannosta.
Joskus avaan jonkun ei-tuoreen keskustelun, johon ei ole tullut yhtään vastausta, ja tulee sellainen vähän "sääli". Vastauksettomat keskustelut on harvinainen näky, tai ehkä tämä on vain joku harha, joka tulee siitä, että niihin ei vain kiinnitä huomiota. Harvoin vanhoja keskusteluja tulee avattua muuten kuin etusivun kautta eli siksi, että joku on juuri vastannut siihen. Jos taas keskustelu on uusi eikä siihen ole vielä tullut vastauksia, niin se ei siinä vaiheessa kiinnitä huomiota.
Tässä yksi syy miksi itsestä tuntuu hassulta, kun omiin keskusteluihin ei tule vastauksia, vaikka "kaikkien" muiden keskusteluihin tulee. Kun joskus ekoja kertoja uskalsin täällä jonkin keskustelun aloittaa, kuvittelin toki miten keskusteluni tulisi pyrähtämään käyntiin kuten muidenkin palstailijoiden aloittamien keskustelujen kanssa näyttää käyvän (selviytyjäharha?), mutta ei...
Itse joko upitan jatkamalla aloitusta jollain lisäselityksellä tai pyytämällä vastauksia jotenkin vähän erikoisemmin. En kehtaa laittaa pelkkää "up", koska olen vainoharhainen ja kuvittelen että minua rankaistaan spämmäämisestä ja keskusteluni poistetaan.
Joskus en upita ollenkaan, koska ajattelen et tää oli niin nolo keskustelu kumminkin, että jääköön vain ilman vastauksia.
ap.