Onko 25 Tinder-mätsiä kolmessa kuukaudessa hyvä saldo miehelle?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin että aika normaalia, valitettavasti.
Tuo tinderin nykyalgoritmi on tosi kummallinen. Itse saatan saada esim 25 mätsiä viikossa mutta sitten tulee aika totaalinen stoppi.
Ei ole kannattavaa pitää samaa tiliä kolmea kuukautta putkeen.
Joo, kohta on uuden tilin tekeminen taas ajankohtaista. Noistakin mätseistä suurin osa tuli alkuvaiheessa. AP
On todella hyvä. Mulla tuli 2 mätsiä samassa ajassa
Mulle tuli 25 mätsiä kolmessa vuodessa kahdella eri paikkakunnalla. Ehkä puolet kaikista joille laitoin sydäntä.
Mulle tuli 4 matchia viidessä kuukaudessa.
T. Nainen 26v.
Riippuu, laitatko kaikille syräntä vai harkiten?
Vierailija kirjoitti:
T. Nainen 26v.
Kuinka suuresta osasta miehiä tykkäsit itse?
Vierailija kirjoitti:
T. Nainen 26v.
Missäpäin asut? Monella laitoit itse sydäntä?
Vierailija kirjoitti:
T. Nainen 26v.
Sulla on ollut selkeästi joku tekninen vika eli sun profiilia ei ole todellisuudessa edes näytetty miehille.
Kokeile tehdä uusi tinder tili niin että teet sitä varten uuden facebook tilin tai teet tilin tinderiin puhelinnumerorekisteröitymisellä.
Vierailija kirjoitti:
Harkiten. Tiedän kyllä, minkä tyyppiset naiset eivät juttelisi kanssani oikeassa elämässä. AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harkiten. Tiedän kyllä, minkä tyyppiset naiset eivät juttelisi kanssani oikeassa elämässä. AP
No sitten ihan hyvin, kai? Mutta veikkaan, että naiset ovat kuitenkin aika paljon nirsompia tinderissä kuin mitä ovat tosielämässä, joten hassu strategia sulla.
Ööö...onx tinderissä jaossa expaa? tai scoreboard?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitten ihan hyvin, kai? Mutta veikkaan, että naiset ovat kuitenkin aika paljon nirsompia tinderissä kuin mitä ovat tosielämässä, joten hassu strategia sulla.
Nämä ovat siis Instagram-salikissoja ja itse olen humanisti-intellektuelli. Tiedän kokemuksesta, ettei yhteistä puhuttavaa juuri ole. AP
Minkälainen algoritmi on tällähetkellä? Tinder päivittyy muutaman päivän välein mutta mitään uutta en ole huomannut.
ihan ok, mut ei huippu. mallipojan kuvilla feikkiphofiililla tuli match 2/3 osaan. Joku 300 matchia viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Olen 30-vuotias ja asun Tampereella.
Onnittelut mätseistä. Turussa jo vuoden täysin rauhassa osumilta. Helsingin reissulla yleensä mätsää heti kun etäisyys mimmeihin on vähemmän kuin 15 km.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 30-vuotias ja asun Tampereella.
Onnittelut mätseistä. Turussa jo vuoden täysin rauhassa osumilta. Helsingin reissulla yleensä mätsää heti kun etäisyys mimmeihin on vähemmän kuin 15 km.
Sama. Turkkuses on vaikkia tutustuu, kukkaan ei vaan sano miks.
Mä sain kerran Tinderistä n. 30 mätsiä, kun pidin profiilia siellä 1,5 kuukautta. Tästä aikaa siis yli 2 vuotta. Okei, eihän se mun profiilikuva nyt ollut mitään parhautta, enkä jaksanut laittaa mitään esittelytekstiä jne, mutta tulin siihen tulokseen, ettei ole mun paikkani. En muutenkaan tykkää yhtään mistään deittipalstoista tai muutenkaan seuran etsimisestä netissä, joten en ole sitä paljon harrastanutkaan.
Ei ne mätsit kyllä vielä mitään kerro, koska ainoastaan ihan muutama nainen aloitti siellä mitään keskustelua, kunhan vaan huvin vuoksi olivat mätsänneet. Hyvä paikka tuhota itsetuntonsa monille, jos sellaista haluaa.
Olen nainen. Mulle tuli jo yhdessä illassa tuo 30 pari vuotta sitten.
Sanoisin että aika normaalia, valitettavasti.
Tuo tinderin nykyalgoritmi on tosi kummallinen. Itse saatan saada esim 25 mätsiä viikossa mutta sitten tulee aika totaalinen stoppi.
Ei ole kannattavaa pitää samaa tiliä kolmea kuukautta putkeen.