Mikä olisi hyvä läppäri?
Kohtuuhintaan.
Adoben ohjelmia eniten tarvitsen käyttööni.
Kommentit (10)
Mac ei ole kohtuuhintaista nähnytkään, mutta voin myydä omani sinulle. Saisinpahan itse jokun fiksumman. :D
Toisin sanoen: älä osta Applea.
Kuinka paljon rahaa haluat käyttää? Apple on paras mutta kallis. Windows rutkun saa halvemmalla.
Vierailija kirjoitti:
Mac ei ole kohtuuhintaista nähnytkään, mutta voin myydä omani sinulle. Saisinpahan itse jokun fiksumman. :D
Hinnan kohtuullisuushan on ihan subjektiivinen asia ja riippuu käytettävissä olevasta varallisuudesta. Aivan samasta syystä 80k€ maksanut Mercedeksemme ei välttämättä kaikkien mielestä ole kohtuuhintainen, mutta meistä se oli.
Ja ei kiitos, en hanki mitään käytettynä.
Käytettyjä yrityskannettavia saa jollain 300-400 eurolla (uuden akun hinta mukana). Yleensä ne on vähän kestävämpia rungoltaan kuin halvimmat giganttiläppärit eikä tehossakaan ole välttämättä suurta eroa.
Tyhjä suklaarasia, josta konvehtilokerikko on käännetty väärinpäin - näppäimistöksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hinnan kohtuullisuushan on ihan subjektiivinen asia ja riippuu käytettävissä olevasta varallisuudesta. Aivan samasta syystä 80k€ maksanut Mercedeksemme ei välttämättä kaikkien mielestä ole kohtuuhintainen, mutta meistä se oli.
Mersuasikin on ajettu useampi kilometri siinä vaiheessa kun sen kaupasta saat käsiisi joten käyttämättömyys on suhteellista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No johan on prinsessa käytetyllä Mezellään.
https://www.kannettavatietokone.fi/info/
Tuossa jotain tietoa kannettavien halutuista ominaisuuksista.
Halvimmat taitavat olla melkoista kuraa.
Adoben saa myös puhelimeen, ei ole pakko ostaa kallista läppäriä.