Jos puoliksi kaljuuntunut mies värjää vähäiset taka-ja sivuhiuksensa, niin lisääkö se miehen viehätysvoimaa naisten silmissä?
Kommentit (30)
Kaljuksi vaan!
Väitän, että kalju on aina kuumempi kuin kaljuuntuva. Etenkin, jos paistaa sellainen kupu.
Tottakai lisää...Nainen näkee heti tosi Jellonan..mietippä vaikka Juicee.
Tietysti, pellehermannina kannattaa värjätä loput hiukset esimerkiksi oranssiksi. Lisää huomattavasti vetovoimaa jos liukuvärjätty tai edes pientä raitaa tai permanenttia laittaa elävöittämään hiuksia.
Luulen, että kokonaan kalju tossa vaiheessa olisi parempi vaihtoehto.... Jos hakee siis naisten huomiota ja seksuaalista kiinnostusta.
Tahallaan ajeltu kalju antaa vaikutelman erään äärisuuntauksen kannattajasta. Ei sytytä ainakaan minua.
Vierailija kirjoitti:
Kaljuksi vaan!
Väitän, että kalju on aina kuumempi kuin kaljuuntuva. Etenkin, jos paistaa sellainen kupu.
Eihän tuota kysytty. Naiset ovat aina tuota kaljuksi höyläämistä miehille tuputtamassa, mutta vetävät kuitenkin itse herneen nenää'n, jos heille sanoo, että posliiniksi vaan!
Tutullani oli kalju melkein takaraivolle asti ja harva takatukka alle hartioiden. Onneksi ajoi haivenet pois.
Oli aika "irstaan" näköinen yhdistelmä...
Jos pellekranssi vähentää miehen viehätysvoimaa 100%, värjätty sellainen vähentää sitä 110%. Ap, vaikka pääsi olisi miten karmean muotoinen, pellekranssi pahentaa tilanteen toivottoman puolelle. Olet varmasti itsekin huomannut. Kokeile edes sitä täyskaljua? Voiko menestyksesi naisten kanssa enää huonommaksi muuttua? Täällä meidän paikkakunnalla oli yli-ikäinen pellekranssimies baarissa seisoskelemassa, aina yksin. Kun lähdin opiskelemaan ja palasin about viiden vuoden päästä kotinurkille, siellä tää edelleen seisoi baarissa yksin juotavansa kanssa yrittämässä liian nuoria naisia. Tuokin olisi takuulla mennyt paremmin kaupaksi ilman sitä surkeaa kampaustaan.
Aja kuule loputkin vaan pois. Pellekalju on nolo.
Vierailija kirjoitti:
Miksi luonnollinen hiusmalli olisi nolo? Mitä noloa siinä on?
Vierailija kirjoitti:
Tahallaan ajeltu kalju antaa vaikutelman erään äärisuuntauksen kannattajasta. Ei sytytä ainakaan minua.
Ja parrakkaat miehet antavat vaikutelman erään uskonnon äärisuuntauksen kannattajista vai? Oletpa ennakkoluuloinen.
Hiusten värjääminen ei koskaan lisää kenenkään viehätysvoimaa ainakaan minun silmissäni. Kalju tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Huh. Täytyy sitten kasvattaa spede-tukka tai juice-haivenet kun on noi erityisherkkiä ja ennakkoluuloisia ( kenties jopa mahdollisesti vaarallisia) kansalaisia pyörimässä kaduilla..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos oot pelle niin ei se sitten oo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaljuksi vaan!
Eihän tuota kysytty. Naiset ovat aina tuota kaljuksi höyläämistä miehille tuputtamassa, mutta vetävät kuitenkin itse herneen nenää'n, jos heille sanoo, että posliiniksi vaan!
Jälkimmäinen olikin oma mielipiteeni.
En ymmärrä niitä naisia, jotka vetävät herneen nenään poslarista. Itselläni sellainen on ja mukava onkin. Not big deal, mutta nyt kyse olikin kaljusta (päästä).
Ihan yhtä tyhmä tuo kysymyksesi , kuin olisi esim: 'Voiko kaljua nuorta naista kukaan mies oikeasti rakastaa ? '
Huutaako ne vaan kadulla sormella osoittaen keskenään vitsaillen ja ihan läpällä ,että 'kaljuu tyttöö, kaljuu nainen hähhähhää..' Pellee tyttö pellee ämmä lällällää ja hähähähääää....'
Ap., kysymyksesi ei ollut edes mikään kysymyskään , vaan ihan puhtaasti vaan vittuilua (omaa erinomaisuuttasi kohottaaksesi), sillä ethän sinä noita kysymiäsi neuvoja tarvitse ja jos joku tarvitsisikin niin tuskin täältä kyselisi,tai välttämättä kyselisi ollenkaan.
Vähentää. Kokonaan kalju on parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos oot pelle niin ei se sitten oo.
Ja jos henkilö ei ole pelle, niin sittenkö se on noloa? Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaljuksi vaan!
Jälkimmäinen olikin oma mielipiteeni.
En ymmärrä niitä naisia, jotka vetävät herneen nenään poslarista. Itselläni sellainen on ja mukava onkin. Not big deal, mutta nyt kyse olikin kaljusta (päästä).
Nyt ei kuitenkaan ollut kyse hiusten leikkaamisesta vaan värjäämisestä. Siksi ihmettelin tuputtamistasi.
Kyllä, mutta kyllä se kallonmuoto vaikuttaa aika paljon.