Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko lähipiirissäsi ihmistä jota et todellakaan voi sietää?

Vierailija
23.09.2017 |

Entä jos on yhteisiä juttuja, kestätkö häntä hammasta purren, välttelet parhaasi mukaan vai jättäydyt tilaisuudesta kokonaan pois?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan se on kestää.

Vierailija
2/7 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea kolmea. Joskus olen jäänyt synttäreiltäkin pois erään takia ja näin ollen missannut myös kivoja juttuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, anoppi. Jaksan kerran vuodessa kohteliaisuudesta.

Vierailija
4/7 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljonkin. Pahin on veljeni vaimo ja hänen 2 lastaan . Lapset puhuu todella rumasti voi vittu kun on pahaa ruokaa. Aina katson äitiä, veljeäni ja sitten pistän muksun tai kummatkin pihalle.

Sanon sisälle saat tulla, kun osaat puhua kuin ihminen. Äiti alkaa aina jotain määkyä. Sanon heti loppu. Jos et osaa lapsia kasvattaa, ei ole multa pois mutta meidän kotiin et tuo ketään haistattelee.

En edes tajunnut miksei teinejä jätetä kotiin, veljeni kertoi kotona on tapahtunut ei miellyttäviä asioita, mm kutsuttu talo täyteen porukkaa su klo 12 dokaamaan.

Ovat olleet samanlaisia rääväsuita n 10 vuotiasta alkaen.

Viime jouluna, kun teini alkoi haukkumaan meidän lahjat, yritin oikeesti rauhoittaa tilannetta ja lopulta vein sivuun ja kysyin haluaako pilata kaikkien joulut . Nauroi. Joulupäivänä, oltiin Lapissa, laitoin vanhemman tytön hiihtämään , kaikki lähdettiin ulos, hän halusi jäädä sisälle, ei kun pihalle vaan ja ovet lukkoon. Suostui olemaan ulkona, kun vaihtoehtoja ei ollut ja ilta meno kivasti, kun itsekin tajusi kaikilla on hauskempaa, kun edes yrittää.

Äiti on luovuttanut , veli ei viitsi . Mä pääsen helpommalla kun en kutsu koko perhettä.

Vuosi vuodelta kutsun vähemmän mutta viime synttäreiden jälkeen ilmoitin tytölle suoraan et ole tervetullut tänne enää. Samalla reissulla vittuilujen lisäksi yllätin näpistelemässä korujani ja sotki tahalleen .

Tytttö elää omassa kuplassaan. Hänestä tulee lääkäri. Vaikka koulumenestys on 0.

Ei käy kateeksi .

Vierailija
5/7 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin työpaikkaa moisen vuoksi.

Vierailija
6/7 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Vanhemman sisareni tytär. En ole pitänyt hänestä koskaan.

Hän on nyt täysi-ikäinen työssä käyvä nuori nainen, ei mikään lapsi siis. Olen katkaissut kaikki yhteydet häneen, vaikka siskon kanssa olemmekin läheiset. Tämä asia ei vaikuta sisareni ja minun väleihini.

En ala tarkemmin selvittää mistä on kyse, mutta kyseessä on todella ilkeä ja pahansuopa ihminen. Sellainen ollut aina. Jo lapsena toiset lapset karttoivat häntä juuri tuon ilkeyden takia. En tiedä onko kyseessä persoonallisuushäiriö, enkä välitä tietää. Se ihminen on ulkona elämästäni.

Vierailija
7/7 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei  ole koska en huoli sellaisia ihmisiä lähipiiriini.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi