Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaksosten äidit!

Vierailija
05.04.2006 |

Kuinka suureksi kasvoitte raskauden aikana? Kuinka paljon tuli painoa, ja kuinka paljon sitä jäi syntymän jälkeen?

Tiedän toki, että kaksosia (ja yhtäkin) odotettaessa on suurempiakin murheita kun paino, mutta kiinnostaisi silti.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kuinka suureksi kasvoitte raskauden aikana? Kuinka paljon tuli painoa, ja kuinka paljon sitä jäi syntymän jälkeen?

Tiedän toki, että kaksosia (ja yhtäkin) odotettaessa on suurempiakin murheita kun paino, mutta kiinnostaisi silti.

painoa jäi n. 7kg. suurin osa painosta oli turvotusta, kengät eivät mahtuneet jalkaan, sukat puristivat..

mutta kyllä se paino on nyt alkanut lähteä, kun kaksoset oppivat kävelemään..:)

Vierailija
2/15 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeesti ne lähti. Ei siinä " sumussa" edes huomannut että paino tippui. Tytöt täytti 1v ja mä näytin nälkiintyneeltä :/ Nuo kyseiset daamit on huomenna 5v. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja painoa oli tullut siihen mennessä 10 kiloa.

Vierailija
4/15 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli muuten ihan kamalaa -lihoin 1-2kg viikossa tahtia ja kroppa ei pysynyt vauhdissa mukana... Nyt alan olla normaali, reilu 5kg oli tiukassa.

Vierailija
5/15 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvat syntyivät rv 35. Nyt painan vähemmän, kuin ennen raskautta.

Vierailija
6/15 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienta turvotusta, olin 2vkoa synnytyksestä alle lähtöpainon. Lapset olivat täysiaikaisia.

Vierailija
7/15 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikki jäi laitokselle. Imetys vei sitten vielä 10kg.

Vierailija
8/15 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko puoliakaan.

Mulle tuli 30kg, lähtöpaino oli alle ihanteen, laitokselle jäi melkein parikymmentä (vauvat oli isoja, turvotusta tautisesti) ja siinä samassa ollaan edelleen. Maha roikkuu, mikäpä tuota venynyttä pussia enää palauttais, muu kuin kirurgin veitsi. Sama kai sitten, jos siinä pussissa on muutama rasvapallo täytteenä; on huomattavasti nätempi kuin tyhjä pussi =o)

Vierailija
9/15 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

vaimo odotti kaksosia..

1. kasvoi todella suureksi..

2. painoa tuli aivan liikaa

3. ja jäi TODELLA paljon!

Vierailija
10/15 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

menepäs mamman viereen tuutimaan ja kasva aikuiseksi

Vierailija
11/15 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohta meen lyllerön viereen tutimaan..

joutuu taas aamulla juoksemaan kauppaan hakemaan sille ruokaa..

jaksaa sitten hoitaa lapsia kun olen töissä..

mitäs tääs pitikään..?

pari pitsaa, kokista, hampurilaisia,.. ja lapsille pari sosetta..

Vierailija
12/15 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvat syntyi 38+1. Suunnilleen kaikki jäi laitokselle, jouduin oleen sen verran pitkään että turvotuskin ehti laskea. Ja sitten ei enää lähtenytkään mitään, mua ei kyllä imetys laihdyttanut ollenkaan. Oon nyt ehkä 4kg kevyempi kun raskautuessani, lapset on vajaa 1v.

Vierailija
13/15 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös, nyt kun katson kohta 5-v sitten otettuja kuvia, en voi sanoa muuta, kuin, että olinpa kärsivän näköinen, mitään muuta kuin luuta ja nahkaa ja mustat silmänaluset =(. Vaikka muuten olen nyt timmissä, niin tuo vatsanahka ei kyllä katoa, vaikka vääntäisin kuinka vatsalihaksia...oikeasti, jos olisi rahaa, niin veitsen alle menisin, heti!

Vierailija
14/15 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki jäi laitokselle ja kotona lähti vielä 10 kiloa pois.

Vierailija
15/15 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoa tuli 19 kg, vauvat täysiaikaisia yli kolmekilosia ja istukkakin oli yli kilon. Normaali mitoissa oli neljässä kuukaudessa, mutta totta on ettei tuo vatsanahka täysin palaudu koskaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi