Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tästä pitäisi ajatella.. Äijän ympäripyöreät vastaukset :(

Marjucca
22.09.2017 |

Ei tiedä milloin haluaa muuttaa yhteen, milloin haluaa esitellä vanhemmilleen, tai haluaako koskaan naimisiin. Aina kun otan yhteisen tulevaisuuden puheeksi niin varustukset ovat ympäripyöreitä, tyyliin "Eihän tuollaista voi luvata", "En nyt tässä mitään aikaa osaa sanoa.."
Haluaisin yhdessä haaveilla suhteen tulevaisuudesta mutta äijää ei kiinnosta, onko tuollaisen kanssa mitään toivoa ?
Vertaistukea kaivataan

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko olette seurustelleet? Eihän tuo hyvältä kuulosta. Jos on ihan täysillä mukana, osaa vastata vähän paremmin eikä ahdistu tulevaisuudensuunnitelmista. Paitsi jos seurustelua on takana vasta pari kuukautta, silloin epäröinti on vielä ihan normaalia. Ja riippuu vähän teidän iästäkin.

Vierailija
2/19 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan tapailtu jo kaksi viikkoa.

t:Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta jo ollaan oltu :(

Vierailija
4/19 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ja tämä ei tosiaan ollut mun viesti..

- oikea ap

Vierailija
5/19 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin varmaan. Eikö yliksellä olisi kivempia lankoja sulle?

Vierailija
6/19 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
7/19 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluisko oikea ap kertoa, kauanko on ollut oikeasti yhdessä? Alle kuukausi niin ymmärtää, että mies katsoo vielä, mitä jutusta tulee ja haluaa ehkä tutustua ensin rauhassa yms. Monta kuukautta niin miestä ei joko oikeasti kiinnosta tai sitten on niitä diipadaapaihmisiä, jotka eivät ylipäätään tiedä, mitä elämältään haluavat. Mieti itse, jaksatko katsella semmoista.

Vierailija
8/19 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelin vielä vakavasti miehen kanssa, ja jos mitään kunnon vastauksia tai muutosta ei tule, alkaisin valmistella eroa. Oletko tavannut miehen ystäviä? Onko yhdessäolonne lähinnä seksin harrastamista ja neljän seinän sisällä oloa? Kyllä kahdessa vuodessa pitäisi jo olla selvää, mitä suhteelta halutaan. Ja jos vanhemmat eivät ole mitään päihde- tai ongelmatapauksia, niin on erikoista, ettet ole heitä tavannut.

Vierailija
9/19 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 vuotta seurustelua takana.

Mies kuitenkin sanoo haluavansa olla kanssani ja joskus muuttaa yhteenkin "kun on sopiva aika", käymme yhdessä matkoilla ja äijä haluaa suunnitella kanssani kaikkea kivaa tekemistä.

Kuitenkin häiritsee esim se että välttelee tuota perheenkin tapaamista...

Itse haluaisin puhua tulevaisuudesta!

Niin vaikeaa..

Ap

Vierailija
10/19 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Ja suhteemme ei ole pelkkää neljän seinän sisällä oloa, vaan teemme paljon asioita yhdessä, mökkeilemme ja äijän kavereita olen tavannut ja tulen hyvin toimeen heidänkin kanssaan.

Huolehdinko turhaan?

-ap

Vierailija
11/19 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette?

Vierailija
12/19 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko niillä poikaystäväsi perheenjäsenillä olla jotain ongelmia, mistä syystä ei halua tutustuttaa teitä? Siis esim. alkoholismia, vakavampia mielenterveysongelmia tms.

Entä oletteko muuten minkä ikäisiä? Jos n. 20-vuotiaita, niin silloin ehkä ymmärtäisin, mutta jos noin kolmikymppisiä, niin silloin tuollainen epämääräisyys mielestäni on vähän arvelluttavaa.

Vierailija
13/19 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi äijä?

Vierailija
14/19 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei kahden vuoden seurustelun jälkeen halua esitellä sinua vanhemmilleen, niin jotakin on pahasti vialla. Minusta asia pitää keskustella miehen kanssa selväksi heti.

Vierailija
15/19 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hidas hiimailijamies. Vuosi meni siinä kun hän mietti haluaako seurustella vai vain tapailla (ok, olin naimisissa kun tavattiin, lieventävä asianhaara). Nyt kaksi vuotta seurusteltu. Yhteen muutetaan ja naimisiin mennään "kun aika on kypsä". Nyt vietetään yhteisiä öitä 0-4 viikossa. Joka toinen viikko 0-2 ja joka toinen 3-4 yötä. Nähdään lisäksi 1-2 kertaa esim. kahvilla tai yhteisellä työmatkalla.

Hänen ystäviään olen tavannut ohimennen kaksi. Järjestellysti en kertaakaan. Itse hän on viettänyt kaverinsa kanssa mökkiviikonloppuja ja tavannut kyllä minun kavereita. Vanhempansa olen tavannut, samoin siskon ja veljen. Lapsemme eivät juuri vietä aikaa yhdessä. Useimmiten ollaan kahdestaan tai jommankumman lasten kanssa. Yhteistä tekemistä on ollut ehkä max. 5 kertaa.

Olen yleensä melko tyytyväinen, ajoittain tosi tyytyväinen, ajoittain hieman tyytymätön tilanteeseen. Kaipaisin perhe-elämää, jota minulla ja lapsilla ei exänikään kanssa ollut. Kaipaisin öitä hänen kainalossaan ja ihan arkista yhdessäoloa, apuakin arjen pyöritykseen. Minulla on lapset joka arkiviikko ja 1/3 viikonlopuista.

Vierailija
16/19 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko sä itket täällä tätä samaa, eihän tästä ole kuin pari viikkoa ja sait sivukaupalla vastauksia.

Vierailija
17/19 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa.

Vierailija
18/19 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin seurustellut ns tosissaan 3 krt ennen kuin tapasin mieheni. Olin juuri täyttänyt 30 v. Kun tapailua oli kestänyt pari viikkoa, kerroin haluan naimisiin, lapsia, omakotitalon ja miehen pitää jäädä myös lapsen sairastuessa kotiin. Äitiyslomalla en aio ottaa pankista lainaa, jotta voin jäädä kotiin hetkeksi, silloin miehen pitää osallistua enemmän taloudellisesti.

Mies sanoi hän ajattelee samalla tavalla. Uutena vuotena ällöromanttisesti kosi ja siitä asiat rullasi.

Ennen naimisiin menoa kävimme uudestaan asiat läpi, mitä kumpikin haluaa ja odottaa.

2 v seurustelun jälkeen sanoisin miehelle saat kk aikaa miettiä. Ensi vuonna naimisiin tai erotaan.

Vierailija
19/19 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjucca kirjoitti:

Ei tiedä milloin haluaa muuttaa yhteen, milloin haluaa esitellä vanhemmilleen, tai haluaako koskaan naimisiin. Aina kun otan yhteisen tulevaisuuden puheeksi niin varustukset ovat ympäripyöreitä, tyyliin "Eihän tuollaista voi luvata", "En nyt tässä mitään aikaa osaa sanoa.."

Haluaisin yhdessä haaveilla suhteen tulevaisuudesta mutta äijää ei kiinnosta, onko tuollaisen kanssa mitään toivoa ?

Vertaistukea kaivataan

= Mies roikottaa sua paremman puutteessa. Jätä se, löytänet paremman.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän