Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Odotan vain, että lapset kasvavat nopeasti isoiksi

Vierailija
22.09.2017 |

Kun tuo pieninkin tuosta vielä kasvaa, niin arki on jo niin paljon helpompaa. Nyt täyttää 2v. Helpottuu arki koko ajan.

Nautin, kun lapset kasvavat. Ihanaa. Isoja reippaita koululaisia. Ei rääkyviä vauvoja, kaiken repiviä taaperoita (paitsi tuo yksi) Joo, ei kiitos enää.

Ärsyttää suorastaan pienet vauvat tällä hetkellä ylikaiken. Ei tee yhtään mieli hoitaa. Tämän takia en edes tarjoudu hoitamaan sukulaisten vauvoja. Olen pessyt käteni siitä hommasta nyt.

Siihen asti nautin vauva vapaasta elämästä, kunnes saan (jos saan) lapsenlapsia.

En voi kun ihmetellä, miten jotkut aloittavat lasten teon +35 ikäisinä. Hatunnosto teille, kun jaksatte. Itse olen jo ihan puhki ja ikää 37v.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän sama, vaikka samalla koen syyllisyyttä siitä etten nauti ohikiitävästä pikkulapsiajasta täysin rinnoin.

Olen vasta 34 ja silti ei enää houkuta vauva-arki uudestaan.

Vierailija
2/5 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin vauva-aika oli karmeaa. Kyllä on ihanaa, kun lapsi on isompi ja voi yhdessä tehdä kaikkea kivaa. Ja mikä parasta: lapsi syö itse ja käy tarpeillaan itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menette terveydenhuoltoon tai päiväkotiin/kouluun puhumaan,mitä todella tunnette,se on lasu ja lapset pois. Niin ihanan vanhoillinen Suomi. Omalla kohdalla ei suostuttu sterilisaatio on,vaikka olin yli 30 sitä vaatiessani. Lapsilukuni oli täynnä ja vasta kahden abortin jälkeen meni sterilisaatioviesti näille ' vauvat on ihania' sotelaisille perille. 

Vierailija
4/5 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin me ollaan erilaisia. Itse antaisin mitä vain, että saisin kokea uudelleen vauvan hoitamisen ja koko sen prosessin, kun vauvasta kasvaa iso ihminen. Onneksi edes tämän yhden sain.

Vierailija
5/5 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi