Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hcg arvo nousee hitaasti?

22.09.2017 |

Moi. Menkat myöhässä tasan viikon, testi näyttää negaa. Niin oli myös esikoisen kohdalla. Testejä tein silloinkin varmaan 30 ja kävin 2 verikokeessa, testit oli neg. Eli minulla nousee toi hcg arvo vissiin erittäin hitaasti, onko kohtalontovereita? Missä syy? Plussasi muistaakseni vasta 2-3 viiikon päästä menkkojen pois jäämisestä. Menkat ovat säännölliset olleet päivälleen ja nyt ei kuulu, ja en mä usko että olen raskaana ennenkuin se tulos on positiivinen mutta silti osa minusta sanoo että kyllä olen. Ja tosi moni sanoo ja kirjoittaa mitä oon tästä aiheesta lukenu, että et ole raskaana jos testi kerran on nega, tai sitte se on tuulimuna tai tulee kesken. Tai ehkä sun kierto oli juuri silloin pitkä, ovuloit myöhään, tähänkään en usko, lapsi syntyi, ja lapsi vettä ei ollut, istukka oli kalkkeutunut ja kätilö kysyi paljonko meni lasketun yli, vastasin että tuli viikon ennen :) Voin tähän vain vastata, olemme kaikki yksilöitä, minäkin olin raskaana vaikka ne monen monet testit olivat negatiivisia, jännä nähdä mennäänkö taas saman oppikirjan mukaa. Onko kellään muulla käynyt näin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli joo, mut päättyi keskenmenoon molemmat :( Ihana et sulla on tollanen positiivinen tapaus kuitenkin, kuten ite sanoit niin yksilöitä kaikki. 

2/5 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi. Kiitos vastauksesta. Erittäin kurja kuulla kyllä näitäkin kohtaloita. Tsemppiä sinne! Nyt näyttää myös ehkä itsellä siltä että joko alkaa menkat, tai tulee kesken. Vähän vuotoa, erittäin vähä vielä tai pikemminkin punainen viiru. Erittäin huono ja väsynyt olo ja lämpö 37. Eli kyllä mä luulen että siellä on alkio, mutta saa nähdä miten tämä tästä jatkuu.. 😬

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui, jänniä aikoja siis! Mä pidän peukkuja teille et kaikki menee hyvin! 

4/5 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ❤️

5/5 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans yksi hermoilija. Menkat myöhässä viikona, vaikka normaalisti tulevat aika ajallaan. Negatiivista silti näyttää vaikka vähän oireitakin on. Kovasti toivon, että omalla kohdalla arvot vaan nousee hitaasti. Miten kävi aloittajalle? Oliko siellä kyytiläinen vai menikö kesken?