Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten usein olet sairaslomalla?

Vierailija
22.09.2017 |

Itse olen nyt päivän huililla ja viimeksi olin myös päivän toukokuussa, jotain vatsapöpöjä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna en ole ollut kertaakaan. Viime vuonna olin 2,5 kk masennuksen takia. Masennusta lukuunottamatta en ole oikeastaan koskaan pois töistä. Olen ollut 10 vuotta työsuhteessa ja masennuskausia lukuunottamatta kuumeen/mahataudin takia olen ollut alle 2 viikkoa pois töistä.

Vierailija
2/14 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin ollen ollut. Töissä 7,5 vuotta ja 10 sairaspäivää. Niistä kuusi tänä vuonna. Kolme vatsatautia ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 vuotta työelämässä kokopäiväisesti ja sairaslomapäiviä 1-3 vuodessa. Yleensä ne kaikki on samalla kertaa influenssan takia. Olen todella harvoin kipeä, ainoa mikä tuntuu tarttuvan on tuo influenssa.

Vierailija
4/14 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteensä 6 päivää viimesen kymmenen vuoden aikana et suunnilleen kolmen vuoden välein kaks päivää saikulla

Vierailija
5/14 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella, todella harvoin Pari vuotta sitten olin pari päivää pois kuumeen takia. Sitä edellinen kerta oli ehkä noin v.2009-10.

Vierailija
6/14 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työssä, jossa ei ole päivittäistä työaikaa. Meillä ollaan siis sairaslomalla vain kun tapahtuu jotain todella poikkeavaa tai jos sairasloma kestäisi kahta viikkoa kauemmin - muuten vain jäädään kotiin ilman sairaslomaa ja tehdään työt myöhemmin.

Olen siis viimeksi ollut sairaslomalla syksyllä 2013. Sairastuin juuri kun olisi pitänyt lähteä työmatkalle ulkomaille, enkä pystynyt lentämään. Vakuutusyhtiötä varten piti sit ottaa oikein virallista sairaslomaa.

Vierailija
7/14 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastan harvoin flunssaakaan, noin joka toinen vuosi ja yleensä senkin lomalla. Pari kertaa olen ollut pois pidempään, tapaturman ja sitten pienen leikkauksen takia. En ole myöskään sairaana töissä, olen vaan kumman terve ihminen, vaikka elämäntavat ovat mitä ovat. 

Vierailija
8/14 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa viimeisen 10 vuoden aikana.

Mä sairastan kätevästi yleensä lomalla/viikonloppuisin :| ja muutenkin olen perusterve, ja flunssan saan ehkä kerran vuodessa eikä silloinkaan aina nouse edes kuume.

Vierailija
9/14 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toukokuussa taisin olla 3 pv ja elokuussa päivän

Vierailija
10/14 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt 4v olen ollut töissä ja sen aikana viikon sairasloma. Ja sekin tuli typerästi selästä. Pienistä kivuista en välitä, mutta tämä kipu veti liki jalattomaksi kolmeksi päiväksi. Toivon mukaan tuollaista selkäkipua ei tule enää toisten.

Vierailija
11/14 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on paljon pieniä lapsia, jotka sairastavat paljon. Saan itse ehkä joka kolmannen taudin. Eli vuodessa monta kertaa sairaana, 1-3 päivää kerrallaan. Ehkä 1-2 viikkoa / vuosi. Harvoin olen ihan sängyn pohjalla, yleensä teen etätöinä flunssapäivät. Jos olen poissa, kukaan ei tee töitäni, vaan kaikki odottavat sitten palatessani.

Vierailija
12/14 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahataudissa vuonna 1989 ..ei ole senjälkeen sairastettu mitään.

Vierailija
13/14 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä pari päivää vuodessa jonkun flunssan takia. Yleensä en kyllä jää saikulle jos ei ole kuumetta tai tosi huono olo, kun nää flunssat tuntuu kestävän joka talvi monta viikkoa ja jos sen takia jäis pois töistä niin sais olla monta viikkoa saikulla.

Vierailija
14/14 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran vuodessa joitain päiviä. Tänä vuonna poikkeuksellisen paljon sairaspäiviä kun olin helmikuussa melkein koko kuukauden poissa, keuhkokuume vei viikoksi sairaalaan ja sen jälkeen olin vielä melkein kaksi viikkoa sairaslomalla. Sen jälkeen en ole ollutkaan yhtään päivää pois, mutta eiköhän siinä ollutkin tarpeeksi tälle vuodelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi