Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Niina Lahtisen on pakko tunkeutua ihan jokaiseen ohjelmaan?

Vierailija
21.09.2017 |

Ihan hyvin olisi tuo Napakymppi toiminut ilman kyseisen naisen sähläämistä. Mikä sen tarkoitus edes tässä on? Pakko vaan ollut päästä mukaan tähän(kin).

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä samaa mieltä, LOPEN KYLLÄSTYTTY SUOMEN VIIHDEMAFIAAN, nää tyypit palkaa ringissä vain toisiaan ohjelmiin, ällöttää jo niiden naamat, ei tarvi sanoa, keitä tarkoitan, kaikki tiedämme.

Vierailija
2/39 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman huomannut. Eikä ole ainoa. Muuten ei koskaan harmita Suomen pienuus, mutta viihdeohjelmissa kiertää samat tyypit. Komediaelokuvia en viitsi edes katsoa, koska niissä on samat tyypit AINA. Ei vaan jaksa. Napakympissä kyllä hiertää myös herra juontajakin, että jo sen takia en halua katsoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niina Lahtinen on vaan tosi hyvä. Itse jaksaisin katsella häntä milloin vain. Tosi harvinaista herkkua suomalaisessa viihteessä, eli oikeasti hauska nainen.

Vierailija
4/39 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se näyttelijan vika ole kun työtänsä vaan tekee ja hänet hommiin palkataan. Vai luuletteko että Lahtinen kävelee yllättäen ovista sisään ja tuotannolle vaan ilmottaa että tähän ohjelmaan minä nyt sitten tuli, pankkitilinumero on verokortissa?

Jos tietyn kanavan ohjelmapolitiikka ei kiinnosta, älkää katsoko. Ne pyörii mainosrahalla, ja kun mainostaminen ei kannata myös ohjelma tai ohjelmapolitiikka muuttuu.

Vierailija
5/39 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihanvaikka siksi että se on sen työ! Vähän sama kuin itse valittaisin että helevtti kun ton kaupan kassan on pakko olla töissä joka päivä. Kai nyt jumalauta ihminen saa töitä tehdä kun hänelle niitä tarjotaan. Vai meinaatko että joku näyttelijä jäis työttömäks sen vuoksi että av-mama ei jaksa katsella häntä telkkarissa? Mitä jos nostaisit sen perseen ylös sohvalta ja menisit ulos jos noin ottaa aivoon kun joku tekee töitä.

Vierailija
6/39 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sitä pyydetään niihin ohjelmiin. Ja turha sanoa, että miksi menee, pysyisi pois. No tottakai menee, sehän on hänen työtään. Kukapa ei työtä vastaan  ottaisi, kun sellaista tarjotaan?

Vierailija
7/39 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nevahööd. En lue Seiskaa.

Vierailija
8/39 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niina Lahtinen on vaan tosi hyvä. Itse jaksaisin katsella häntä milloin vain. Tosi harvinaista herkkua suomalaisessa viihteessä, eli oikeasti hauska nainen.

V..tun tyhjänpäiväinen käkättäjä, eikäitenkään edes hauska.

Vierailija
9/39 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin siitä Niinan osioista siinä ohjelmassa.

Vierailija
10/39 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, vaan ärsyttävän teennäinen ja tekopirteä tyyppi, jolla on sama ärsyttävä puhetyyli ja rooli päällä joka ikisessä ohjelmassa.

Vierailija
11/39 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän mua on riiponu jo vuosia Krisse Salmisen lärvi. Ja se fakta, että sillä ei ole kuin se tyhmän blondiprinsessan rooli päällä joka kerta. Kai se sitten on siviilissäkin sitä. Ainakaan mitään muuta se ei ole vielä pystyny näyttämään.

Vierailija
12/39 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sen työtä. Vähän sama kuin opettajalta kysyttäisiin, että miksi se aina änkeää luokkaan.

Vierailija
13/39 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on Niina Lahtinen??

Vierailija
14/39 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

HAA HAA HAA

Vierailija
15/39 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä tuosta Krissestä. Joku varmaan pitää sitä hauskana. Oli mikä tahansa ohjelma niin Krissellä samaa lässytystä. Niina kuuluu samaan kategoriaan.

Vierailija
16/39 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähemmän se on ollut nyt tapetilla tai mä olen katsonut nyt muita ohjelmia.

Musta tuntuu, että Jenni Kokander on tällä hetkellä jokaisessa ohjelmassa.

Vierailija
17/39 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok käsikirjoittajana ja siviilielämässä tuttavien kesken varmaan mukava, mutta varsinkin Hyvissä ja huonoissa uutisissa melkoinen turhake käkätyksineen ja mukahauskoine maneereineen.

Vierailija
18/39 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähemmän se on ollut nyt tapetilla tai mä olen katsonut nyt muita ohjelmia.

Musta tuntuu, että Jenni Kokander on tällä hetkellä jokaisessa ohjelmassa.

Joo. Tämä Kokander on nyt jotekin asetellut itselleen koko valtakunnan komediennen titteliä, ennenhän se oli Sorvalilla. Jutut yhtä hauskoja kuin Frangenilla. Ja yhtä huonoja kun kansakunnan vaginamonologisti Meriläisellä.

Ongelma ei ole kuitenkaan näissä ihmisissä jotka hauskoja esittävät. Ongelma on siinä, että käsikirjoittamisen laatu on tippunut - tai siinä että osassa ohjelmia vain kohtelletaan reaktiivisesti ilman mitään kässäriä. Se nyt vaan on niin, että näyttelijä on parhaimmillaan hyvän käsikirjoittajan tekstiä tulkitessaan. Molemmat ovat omia ammattikuntiaan.

Ehhheee... jos on kerran *näytellyt* älykästä, syvällistä hahmoa niin sitten yritetään vetää sitä samaa roolia "asiantuntija" paneeleissa. #NielaiseeSuunsisäisenOksennuksen.

Vierailija
19/39 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään Niina Lahtisesta. Hänessä on harvinaista itseironiaa ja kykyä esittää hahmoja, jotka ovat paitsi inhimillisiä myös pidettäviä. Samoin hänessä on positiivista luonteva puhenopeus, eli ei hidastele niin kuin suomalaisilla näyttelijöillä on tapana. Häneltä saa enemmän vastinetta rahalle.

Vierailija
20/39 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy epäilemättä olla telkkaria putkessa kyttäävä wt, että tällaisenkin nobodyn tuntee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi