Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos FaceBookista poistaa jonkun kavereistaan, niin saako vastapuoli jonkun tiedon siitä?

Vierailija
21.09.2017 |

Kysymys olikin jo otsikossa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa. Huomaa sitten jossain vaiheessa, ettet ole enää kaveri.

Vierailija
2/8 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa tietoa, mutta kyllähän hän sitten näkee, että et ole enää hänen kaverinsa, jos käy vaikka sinun sivullasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuin jo sanottiin, ei ilmoiteta erikseen, mutta huomaa sen todennäköisesti joskus.

Toinen vaihtoehto voi olla estää henkilö, jos tyyppi on oikein hankala ja vastenmielinen. Silloin ei näe sinua enää ollenkaan, eikä saa tietoa tästäkään.

Vierailija
4/8 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilistan lukumäärä pienenee yhdellä ja toinen alkaa pohtia kukas nyt on lähtenyt.

Vierailija
5/8 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kuin jo sanottiin, ei ilmoiteta erikseen, mutta huomaa sen todennäköisesti joskus.

Toinen vaihtoehto voi olla estää henkilö, jos tyyppi on oikein hankala ja vastenmielinen. Silloin ei näe sinua enää ollenkaan, eikä saa tietoa tästäkään.

Voiko kaveria estää?

Ahdistelijan estäminen voi muuten olla vaikeaa, koska hän voi tehdä erinimisen profiilin.

Vierailija
6/8 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos laittaa niin, ettei kaveri näe enää uusia julkaisuja, niin huomaako vastapuoli sen jotenkin?

Vierailija
7/8 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs jos laittaa niin, ettei kaveri näe enää uusia julkaisuja, niin huomaako vastapuoli sen jotenkin?

Ei ellei pääse sivuillesi toisen kaverin tunnuksilla. Tai jos yhteinen kaverinne kertoo kuulleensa jonkun asian tämä fb-sivuilta...

Vierailija
8/8 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista! Mä oon vasta aika uusi käyttäjä ja siksi ei oo ihan hallussa vielä.. Mä liityin vasta kun muilla alkoi jo innostus hiipumaan. Vähän hidas sytytys nääs :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan