Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko 50-vuotias mies olla kaksi vuotta ilman seksiä tai itsetyydytystä?

Vierailija
21.09.2017 |

Eikö siinä jo ole aika kovat paineet? Mieheni väittää niin. Hänellä on siis impotenssin kanssa ongelmaa. Väittää myös ettei tyydytä itseään. En tosin myöskään ole nähnyt hänellä seisovan tänä aikana kertaakaan.

Ei haittaa minua suuremmin tämä seksittömyys, olemme toistemme parhaat ystävät, halailemme ja suutelemme paljon.

Mutta sitä ihmettelen, että voivatko seksihalut yhtäkkiä loppua kuin seinään?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helposti. Ainoastaan hulluilla on pakonomainen tarve tyydyttää itseään.

Vierailija
2/8 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi, eläähän monet pariskunnat seksittömissä suhteissa. Tosin yleensä vähän vanhempina. Jos se ei ole ongelma kummallekaan niin mikäs siinä sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö siinä jo ole aika kovat paineet? Mieheni väittää niin. Hänellä on siis impotenssin kanssa ongelmaa. Väittää myös ettei tyydytä itseään. En tosin myöskään ole nähnyt hänellä seisovan tänä aikana kertaakaan.

Ei haittaa minua suuremmin tämä seksittömyys, olemme toistemme parhaat ystävät, halailemme ja suutelemme paljon.

Mutta sitä ihmettelen, että voivatko seksihalut yhtäkkiä loppua kuin seinään?

Mainaatko, että sperman määrä ja kehitys kropassa kiihtyy kiihtymistään jos ei pääse laukeamaan?

Vastaavastiko yli 50v naiset alkavat nylkyttää lyhtypylvästä jos eivät saa melaa mieheltä vuoteen?

Vierailija
4/8 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miehestä ja haluista ja fysiikasta. Oma mies täyttää 51 ja meillä on kyllä mielestäni "paljon" seksiä. Toki on välillä viikon-parin kuivia kausia mutta sitten on taas kolme-neljäkin kertaa viikossa sutinaa.

Mutta ei sille mitään voi jos ei värkki toimi, ja kai se syö niitä haluja kun tuollaisia muutoksia tulee. Voi olla masentavaa.

Vierailija
5/8 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysty, ellei sitten ole jotain isompaa ongelmaa terveydessä.

Vierailija
6/8 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun olis vaikea kuvitella...ollaan 54-v.pariskunta, seksi on hyvää vaikkei enää määrällisesti yhtä aktiivista kuin nuorena.Viikkoon keskimäärin 1-2 aktia, välillä suuhoitoja ja välineitäkin..

Vierailija
7/8 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun olis vaikea kuvitella...ollaan 54-v.pariskunta, seksi on hyvää vaikkei enää määrällisesti yhtä aktiivista kuin nuorena.Viikkoon keskimäärin 1-2 aktia, välillä suuhoitoja ja välineitäkin..

Minkälaisia välineitä käytätte? Käytättekö vaippoja?

Arto-vauva, 61 v.

Vierailija
8/8 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ainakin syytä voida. Niin kuin edellä joku sanoi, vain hulluilla on pakonomainen tarve tyydyttää itseään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä